Niemand in de familie fotografeert, dus heb het zelf allemaal maar een beetje uitgezocht, dus ik zal ook wel veel dingen verkeerd doen, heb er nog niet heel veel verstand van. Maar door middel van dit topic hoop ik weer een beetje bij te leren.

Lang heb ik een FK-topic niet aangedurft, maar zonder het nuttige commentaar van jullie ga ik niet heel veel verder komen vrees ik..
Ik loop op het moment een beetje vast en het lukt allemaal niet meer, de foto's worden alleen maar slechter.
Ik hoop dus op kritiek, maar wel dusdanig onderbouwd dat ik er ook mee aan de slag kan.

1. Sommige delen zijn wat overbelicht, compositie, hmm, ik ben er niet helemaal over uit of ik de compo nou wel of niet wat vind..

2. Saaie compo, mist wat scherpte, wel fijne kleuren vind ik.

3. blackfoto, je moet van de uitsnijding houden, ik vind hem wel aardig, maar kan me voorstellen dat andere hem juist helemaal nks vinden. ook spreekt het oog niet vind ik..

4. oogje spreekt weer niet vind ik, kleuren zijn wat verzadigd, maar als ik iets minder verzadig wordt het geheel vrij flets..

Graag tips en commentaar!
Liefs, minjon