Sommige foto's hebben een wat vreemd formaat, dat is dat ik ze gewoon zo heb uitgesneden.
Kritiek; graag! Maar houd het wel een beetje vriendelijk ajb, ik ben een echte amateur en doe dit puur voor m'n plezier.
1.

2.

- héél licht bewerkt, het was al heel bewolkt & schemerig dus die 'overgang' zwart-wit was er al, die heb ik alleen wat versterkt.
3.

4.

5.

- hierbij is de lucht nogal overbelicht, jammer.

6.

- alweer overbelicht, moet ik echt beter op letten.
7.

8.

- deze foto is naar mijn idee heel erg mislukt, de kleuren zijn dof en ook de composite klopt nét niet helemaal. heel anders dan dat ik in gedachten had toen ik de foto maakte. tips?
9.

- storend hier is inderdaad de scheve horizon... en natuurlijk de enorme hoop lucht wat niet genoeg wordt gecompenseert door het licht. vind het al met al niet zo'n mooie foto, maar toch maar laten zien.
10.

- deze vind ik persoonlijk erg mooi, zoals je ziet ook in zwart-wit gezet, omdat de kleuren niks aan de foto toevoegden.

Bedankt voor het kijken, laat wat achter! Groetjes!

edit: nummer 1 doet het niet, die kan je hier zien.

O Respect hoor! Ik vindt 1, 3, 5 en 10 erg mooi. 2 ook erg mooi; alleen had deze wat scherper qua kleur mogen wezen; wat minjon zegt sommige zijn lich overbelicht. Maargoed; ik doe je het niet na!