[FB] Some little things I made

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_Paard

[FB] Some little things I made

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 10:28

Hallo, ik ben Marije (Ja, echt waar) en ik doe al een tijdje aan fotobewerking. Ik ben begonnen toen ik op een andere paardensite mensen dit zag doen en ik dacht: 'Dat wil ik ook!'. Toen heb ik Photofiltre gedownload en heb daarmee een aantal jaren wat mee geoefend, geëxperimenteerd en geklierd. Sinds ongeveer een half jaar (denk ik) heb ik van een vriendin Photoshop kunnen krijgen, waar ik nu veel mee werk. En op mijn zestiende verjaardag (5 september 2010) kreeg ik mijn tekentablet, een Wacom Bamboo, waar ik nu veel plezier mee beleef.
En nu zou ik jullie graag eens wat van mijn werken willen laten zien:

Caught in a bubble

A look on Earth

Ice Princess

Just fly away

Can't fight the moonlight

King of the Dead

Dit zijn wat werken van mij, binnenkort komen er wat meer (recentere) werken.
Let op: Ik ben geen professional.
Laat me weten wat je er van vind :)
Bedankt voor het kijken!

Milan_lover

Re: [FB] Some little things I made

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:31

Ik vind de eerste 3 wel mooi gedaan, maar de laatste 3 zien er echt geknipt uit ;) Misschien dat je daar nog wat aan kan doen? Die met de ogen vind ik wel heel mooi gelukt :)
Ga zo door :)
Volgensmij moeten je foto's wel direct zichtbaar zijn ;)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [FB] Some little things I made

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:56

Foto's moeten inderdaad direct zichtbaar in het topic staan zodat mensen niet eerst op een link hoeven te klikken. Het één en ander kun je hier nalezen: Mireille @ [FK] Welkom op [FK] Fotokunst

Je mag een nieuw topic maken waarin je de foto's direct zichtbaar zet, hier een slotje.