[FOTO] sneeuw en pony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Silence_

[FOTO] sneeuw en pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 13:02

- ik heb geupload bij facebook dus kwaliteit is een héél stuk weg helaas
- jammer van de deken, maar t was veelste koud
- graag tips/commentaar maar houd het vriendelijk :)

Afbeelding

Afbeelding

Rennie89

Re: [FOTO] sneeuw en pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 13:04

de achtergrond valt me erg op bij de foto's en vind het dus echt storend. Ook had je de deken beter weg kunnen doen. Als je nou een plekje had opgezocht met een egale achtergrond, dus dat er geen storende objecten zijn, dan had het al een enorm verschil gemaakt met wat je nu hebt :j juist met de sneeuw had je dat kunnen doen :D een struik ofzo als achtergrond, noem maar iets.

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 13:06

lifaya schreef:
de achtergrond valt me erg op bij de foto's en vind het dus echt storend. Ook had je de deken beter weg kunnen doen. Als je nou een plekje had opgezocht met een egale achtergrond, dus dat er geen storende objecten zijn, dan had het al een enorm verschil gemaakt met wat je nu hebt :j juist met de sneeuw had je dat kunnen doen :D een struik ofzo als achtergrond, noem maar iets.

dankje die kon ik zo gauw even neit vinden, ik zat met de zon :+
en ik kan geen padock verhuizen :P en ik was alleen dus niemand kon me helpen om hem ergens vast
te houden of zo :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 13:07

ik zou in zo'n geval dan experimenteren :P gewoon even goed kijken. ookal had je alleen de lucht als achtergrond gedaan, want dit is een rommeltje op de achtergrond :P wel een erg gaaf paard heb je trouwens :9

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 13:10

heeel mooi hoofd heeft je pony zeg !! wel super jammer van het deken, anders had de foto nog veel mooier geweest~!

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 13:10

lifaya schreef:
ik zou in zo'n geval dan experimenteren :P gewoon even goed kijken. ookal had je alleen de lucht als achtergrond gedaan, want dit is een rommeltje op de achtergrond :P wel een erg gaaf paard heb je trouwens :9

ik zal er de volgende keer op letten ! :j

dankje :D

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 17:33

marjolein88 schreef:
heeel mooi hoofd heeft je pony zeg !! wel super jammer van het deken, anders had de foto nog veel mooier geweest~!

dankje, jaa ik vond het iets te koud om zijn deken af te doen want hij had het al best koud :o :+