Laatst bijgewerkt door Mireille op 19-12-10 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[FB] > [FOTO]
Nicole21
Geplaatst: 18-12-10 22:52
Mooie foto! Alleen ik vind het persoonlijk jammer dat het paard er niet helemaal op staat.. Waarschijnlijk de bedoeling? Maar dan zou ik persoonlijk toch de uitsnede wat lager doen. Dus toch ietsjes meer been er bij doen, nu komt het zo 'half' over.
Het paard lijkt me wat dun, heb je de foto uitgerekt op een of andere manier? Verder vind ik de foto wat donker. Hij is netjes hoor, mooi scherp. Compositie is wat gewoontjes, maar niet vervelend. Mooie foto, alleen mag wat lichter
Verder is volgens mij je TAG verkeerd, dit moet FOTO zijn, FB staat voor FotoBewerking dacht ik
paard is zo dun, heb er niks mee gedaan hoor, alleen formaat gewijzigd. De benen heb ik expres zo gedaan, ik vind niks lelijker dan halve benen namelijk.
Over donker heb je gelijk, op mijn eigen laptop leek die zo goed maar op deze zie ik het idd ook!
Ik zou hem nog iets strakker croppen, dat je dan ook het begin van zijn achterbeen niet ziet
Anoniem
Geplaatst: 19-12-10 12:34
Ik vind hem wel mooi belicht eigenlijk (maar zit achter een laptop, dus niet ideaal). Fijne foto, geen speciale compositie maar gewoon een fijne sneeuwfoto. Wat Marjoow zegt ben ik het mee eens, ik zou nog iets strakker kroppen dat je aan de onderkant meer de boeg hebt en niet het been ook nog. Verder lijkt de foto iets gesmudged bij de schouder van het paard? (Links op de foto, rechterschouder van het paard dus)
Jnien
Geplaatst: 19-12-10 12:45
Mooie foto, mooie scherpte.
Persoonlijk had ik dan iets meer ruimte boven het hoofd genomen en borst wat minder. Nu staat hij nét tot aan de benen erop. Maar goed, das natuurlijk persoonlijk.