[FOTO] The Dark Side Of Me.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

[FOTO] The Dark Side Of Me.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 19:48

Ik was vandaag eens creatief met schmink :+ Ik heb mezelf helemaal zwart geschminkt, en 1 oog opgemaakt.
Was best wel een werkje hoor :+ Ik ben absoluut geen perfect model en vind het nog steeds lastig om een
zelfportret te maken maar vond ze uiteindelijk toch wel redelijk geslaagd :D

Afbeelding

Afbeelding

Blijf lief :P
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 07-12-10 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Hipar

Re: [FOTO] The Dark Side Off Me.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:51

Super origineel en crea. ik vind het effect gaaf! Vooral de foto met Puk erop!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:52

Ik heb even geen fototechnisch commentaar maar ik vind dit een hele goede piet voor bij die horror Sint :')

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:54

Ik vind ze echt leuk! :')
Alleen vind ik het opgemaakte oog niet echt een meerwaarde hebben!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 19:55

hahaha dankje :') lol wist niet dat ik zo eng was ahaha :P

Thnx Hip :D

Bo ik wou eigenlijk eerst een masker doen en 2 ogen die opgemaakt waren :') maar helaas bedacht ik me opeens dat het dan niet gelijk eruit zou zien omdat ik niet echt een visagiste ben dus dan maar mijn hele hooft zwart op dat ene oog na :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:56

Ik vind bij de eerste het zwart te veel onderin. En Puk had iets duidelijker naar voren mogen komen. Vind jou blik daar wel erg mooi.

En bij de 2e (dit is waarschijnlijk erg persoonlijk) vind ik het jammer dat ik toch niet iets van je linkeroog zie. Al was het maar een glinstering. Vind dat stuk nu ook te groot zwart zeg maar. :+

Maar ik vind je idee erg origineel en uitgewerkt voor een 8. :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:00

Dankje Marlies! ik begrijp heel goed wat je bedoeld, helaas is mijn kamer niet zo flexibel wat betreft belichting dus kon mijn flitser ook niet makkelijk verplaatsen waardoor Puk ietsje meer licht kreeg :') Wat betreft het oog, ik heb ze in RAW gefotografeerd dus kan het oog wel ophalen? :+

oja, deze had ik ook nog:
http://img34.imageshack.us/img34/8710/img0266p0.jpg

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:02

Persoonlijk ga ik helemaal voor foto 2..

Foto 1 vind ik puk er niet mooi genoeg uitkomen, en helaas vind ik het haar daar niks..
Foto 2 vind ik helemaal geweldig, juist omdat je oog daar mooi uitkomt, deze foto spreekt me gewoon aan..
met die cape enzo..

super

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:02

Of is met 1 f. O:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:02

Fiffill schreef:
Of is met 1 f. O:)

Staat er ook :7 :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:03

Ik wil wel commentaar geven maar je foto's laden hier niet goed. Ik zie er maar 2, klopt dat? Ze zijn er nu nog maar half. :P
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 07-12-10 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Re: [FOTO] The Dark Side Of Me.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:03

er staan inderdaad maar 2 :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:04

Je link laad maar een klein stukje. :+ En ik heb zelf geen ervaring in het schieten in RAW. Maar zou je die 2e foto es willen aanpassen? Dat ik iets meer zie van je oog?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:06

na een uur laad uiteindelijk wel :') moet je eff wachten. Imageshack die doet een beetje gaar. Ik zal straks naar boven gaan en dan een andere variant ervan maken :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:08

Is goed, ik ben benieuwd. Vind het wel erg creatief. :j Heb je ook tips voor zelfportretten?

(En waarom werkt ESC niet op jou ava? :') )

Edit: en op de mijne. :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:12

Ah, ze zijn er inmiddels helemaal.

Foto 1: toffe foto met Puk erbij. Ik had graag wat meer van Puk gezien, nu zien we zo weinig van haar koppie... haar ogen hadden wat mij betreft ook wel wat duidelijker mogen zijn. :)
Ik vind je haar wat zonde, ik had liever je eigen haar gezien. Ik vind dit niet zo mooi - het geeft me iets teveel een Zwarte Piet idee terwijl ik de rest van de foto dat totaal niet vind uitstralen. ;) Verder een fijne blik, als ik jou was zou ik kijken of je de lippen nog wat donkerder kunt maken, ik vind dat ze nu iets teveel roze vlekken doorschemeren. ;)
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de make-up liever bij twee ogen had gezien, of bij geen. :) Ik vind dit ook wel leuk staan zo. Het springt er net wat meer uit, je ogen. Denk dat ik er liever 2 had gezien met een kleurtje
Er kan misschien nog een klein stukje van de onderkant af. :)

Foto 2: ik had je oog net wat lichter willen zien (vooral bij de neus valt je oog wat weg). Cape vind ik al een stuk beter dan die pruik! :j
Ik vind het juist mooi dat je je andere oog niet ziet en dat het vanaf je neus zwart is. Je lippen zijn hier ook niet zo vlekkerig. Ik vind alleen je trui wat storen, die glimmende streepjes...

Link: wederom jammer van de pruik ;) en het wegvallende (voor ons) rechteroog, dat je wederom niet zo goed ziet bij de kant van je neus. Wel mooi donker verder.

Zoals ik al eerder zei, iets dergelijks lijkt me gaaf met een model met ogen in dezelfde kleur als Puk :) en dan samen op de foto. En dan lekker knallen met die ogen. :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:28

Wow thnx Bente! := Ik snap je heel goed wat je met je commentaar bedoeld :j Vooral wat betreft de pruik haha :P vond het zelf wel iets hebben, maar met alleen mijn eigen haar zag je een prachtige roze rand bij mijn hooft :') dus vandaar ook de pruik en de capuchon :P dan kun je de haargrens niet zien

Ik heb trouwens even nog 3 varianten van de foto's, even veranderd dus:

met hand :+
Afbeelding

zonder hand
Afbeelding

met 2 ogen :D
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:31

Die met hand is hem niet. :+ Die kleuren passen niet bij de rest van de foto.

Die zonder hand is beter alleen valt het linkeroogje van Puk gewoon niet genoeg op. Maar daar kon je al niets aan doen zei je. :+

Die laatste vind ik TOP. :)) Nu is dat vak niet alleen meer zwart, vind je oog genoeg zichtbaar zo.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:34

Met hand vind ik zeer storend. Die zonder hand kijkt wel fijn weg, die grote zwarte ruimte valt nu niet meer zo op! Wat je ook kunt doen is de eerste in de OP wat croppen zodat je een stukje van het zwart wegsnijdt.
Je ziet Puk nu wel beter, maar ik had toch nog wat meer (zeker van de ogen) willen zien voor het mooie. Vooral het - voor ons - linkeroog. Jouw gezicht mag imo op sommige plekken nét wat donkerder (nu weerkaatst het iets teveel).

2e vind ik mooier met één oog. Jammer dat je net niet in de camera kijkt... ik zou de versie met één oog nog net iets croppen (iets van de linkerkant af). De hoeveelheid extra ruimte stoort me een beetje.

Over die roze haarrand; dat is makkelijk op te lossen met Photoshop. ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:40

achjah, zo goed ben ik nog niet met photoshop :P nogmaals, kan me goed vinden in je commentaar haha :P

nog 1 die ik net nog vond:

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:41

Die is top! +:)+ Mooi qua ruimte, mantel valt mooi... fijne blik, kortom nette plaat. :j
Ik had graag net wat meer van de bovenkant gezien of nét een klein stukje eraf, om even te mierenn*ken. Maar verder kijkt hij fijn weg, goede blik ook. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:42

Die laatste vind ik ook erg aansprekend alleen had ik links wat weggecropt...vind daar nu teveel zwart zitten. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:42

Bellatrix schreef:
Die laatste vind ik ook erg aansprekend alleen had ik links wat weggecropt...vind daar nu teveel zwart zitten. :+

Misschien iets, maar niet teveel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:45

De helft zeg maar. :') Maar goed, dat vind ik hoor. := Dat hoef jij niet mooi te vinden. ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:46

Ben het wel met je eens hoor, klein stukje eraf. Maar het hoeft wat mij betreft niet per se.