[FOTO]Kwetsbaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kaula

[FOTO]Kwetsbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 18:00

Laatst wat zitten te prutten met mijn camera en aangezien ik helaas geen model heb, besloot ik er zelf maar even voor te gaan staan.
Ik ben nog erg aan het zoeken naar een mooie onscherpte (ook vanwege mijn vetjes :D ) en een niet al te vage foto.
Het was dus de bedoeling om het een beetje kunstzinnig, crea-bea achtig te laten worden.
Of dit fotokunstwaardig is... ik weet het niet, dus ik zet het met grote twijfels erop, maar wie weet hebben jullie nog ontzettend goeie tips waarmee ik verder kan om dit soort foto's te verbeteren.

hier gaattie dan...

Afbeelding

Ik had zelf graag mijn gezicht nog wat scherper gehad, maar stilstaan is erg lastig.
Wees lief a.j.b Y;(

adoratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 20:31

niet dat ik een foto-expert ben maar ahum..

vind het op zich wel een mooie foto, ook dat 'wazige' eraan..
alleen dat de dubbele lijn rondom je gezicht en heup me dan wel weer wat stoort..
Alsof het beeld bewogen is.. Maar ach, wel mooi om op een canvasje te zetten en verleidelijk boven je bed te hangen ofzo
Ook het in het gezicht hangende haar vind ik wat nouja, storend. Had liever je blik beter gezien!

en vetjes? nou waar zit dat vet dan? :p
Meid je bent prachtig!

EvelijnS

Re: [FOTO]Kwetsbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 08:37

Het idee vind ik erg goed, ook de compositie heb je zo goed uitgekozen. De onscherpte in de foto maakt de foto mijns inziens gelijk een stuk heftiger, maar ook geheimzinniger. In dit opzicht dus juist een toevoeging.
Je gezicht daarentegen had nog wel iets kwetsbaarder gemogen, iets zachter.
Al met al toch een mooi plaatje geschoten hoor! :j

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 10:09

Ga helemaal mee in jullie commentaar.
Ik had ook liever wat minder haar in mijn gezicht gezien, misschien dat mijn blik dan ook wat zachter was geworden. Ook denk ik dat als mijn ogen wat scherper waren geweest, mijn blik beter was geworden.
Tja stilstaan is nog best lastig haha.

In ieder geval bedankt voor jullie commentaar!