LisaDijk schreef:zeker geen verkeerde foto's!

valt me op dat de dieren die we tot nu toe te zien krijgen ook in Nederland te zien zijn in de dierentuinen op de orka's en de andere walvis na waar ik de naam van vergeten ben
de foto van de orka, geweldig zo'n beest springend te zien en op de foto te zetten, maar dat was geweldig geweest in de natuur en niet tijdens een show

dus voor mij vallen die foto's eigenlijk al een beetje af, gewoon omdat de achtergrond te veel stoort en er onnatuurlijk uitziet! dan heb je natuurlijk niet veel keus tijdens zo'n show en met al die waterspetters kan je er ook moeilijk aan photoshoppen! maar behalve dat de achtergrond stoort zijn het goede foto's!

verder vind ik de 1e foto van de lori's er echt uitspringen, vind dit de beste uit de serie!

Ja inderdaad erg jammer van de orka foto's, maar het valt niet te veranderen. Het was echt heel druk en er was overal wel iets onnatuurlijks.. Ik vind de Lori's ook het mooiste, bedankt 
eponine schreef:De andere walvis is volgens mij een zwarte zwaardwalvis? Of een griend? Ik vind de foto's erg mooi, welke parken heb je bezocht?
Het was inderdaad een griend geloof ik. Bedankt, we zijn onder andere naar Busch Gardens, Animal Kingdom (disney), Epcot, Sea World, Kennedy Space Center en Blizzard Beach. Kan zijn dat ik er nog eentje ben vergeten. Maar het was in ieder geval een vakantie om te blijven herinneren!