[FB] 4 Seasons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

[FB] 4 Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 16:02

Weer een topic van mij. :7 De vorige was uhm.. niet zo'n succes, dus maar besloten om hard te gaan oefenen op fotografie en het voorlopig op bokt maar op fotobewerking te houden :D

Dit is een opdracht voor school, voor het vak Advanced Photoshop (klinkt interessant, valt best mee :Y) )
Ohja, het zou kunnen dat je hem op internet vaker tegenkomt, ik ben natuurlijk ook niet de enige student op het Grafisch Lyceum. Buiten dat heeft hij ook een keer als tutorial in een tijdschrift gestaan.

Goed genoeg gepraat!
Afbeelding

En het origineel:
http://i117.photobucket.com/albums/o57/Warbling/boom.jpg?t=1289401323

Zoetje_

Re: [FB] 4 Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:08

hihi grappig :Y) die heb ik ook een keer gemaakt :j idd vanuit een blad!

Maar hij is goed gelukt hoor! tis zeker geen makkelijke opdracht!
heb je m eventueel nog op groot formaat? dan kunnen we de details wat beter bekijken :j

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:10

Leuk gedaan.
Als opmerking zou ik nog willen geven dat je nu heel duidelijk ziet dat het vier aparte delen zijn - persoonlijk had ik geprobeerd om de wolken in elkaar over te laten lopen zodat het allemaal één geheel lijkt. Dit zie je zowel aan de bovenkant als de onderkant..

Ik had trouwens ook het witte van de boom weggelaten, imo spreekt dat meer als het alleen aan de onderkant van de boom zit. Nu lijkt het er wat 'los' op te zitten.

Verder wel gaaf & origineel. +:)+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:11

Wat heb je dat fantastisch mooi gemaakt zeg!

Hoe lang doe je nou over zo iets? :)

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar een grote versie.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:11

wist meteen dat je het als schoolopdracht had gedaan, op mijn school deden ze het ook in de 1e :P ik heb het nooit gedaan , denk les gemist :') (ik zit op het mediacollege amsterdam)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 16:26

Dankjewel voor de tips! Ga er zeker wat mee doen. Ga als het lukt voor een grotere versie zorgen :Y)

@Sodeletuut: Thanks! Ik denk dat ik er alles bij elkaar 1,5 uur ofzo mee bezig ben geweest? Weet het niet precies, heb er steeds heel kort aangewerkt. Denk dat het zeker sneller kan maar ik maak altijd graag al m'n huiswerk door elkaar :D

@Lifaya: Ja wij krijgen 'm dan in de 2e. D'r komen nog veel meer superleuke opdrachten aan, heb de reader al even bekeken :9

Edit: @Ier: De wolken lopen al in elkaar over want het is gewoon het voorbeeld + 1x gespiegeld. Dan in 4en gedeeld en de kleuren aangepast, maar de wolken lopen gewoon door hoor!
Laatst bijgewerkt door Warboel op 10-11-10 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:27

haha okej, nou leuk hoor :D ik zit in mijn examen jaar :D

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 22:59

vind het erg mooi gegaan maar zou de kleuren ook meer over laten lopen

ow en off topic media college amsterdam is echt vet slecht heb er zelf ook op gezetten en van de 6 ben ik als enige geslaagd en heb maar de helft van mijn lesstof gehad ;)

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 23:44

Warbling, kijk maar is in het midden.. En dan de overgangen tussen de kleuren. Je ziet duidelijk de overgang. Daar had ik dus de wolken in elkaar laten overlopen zodat het allemaal één geheel lijkt, dat lijkt het nu niet helemaal imo, meer 4 vlakken. :) Wolken lopen dus niet helemaal door. ;)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:11

Ja oke, je heb gelijk haha :P
Thanks voor de tips allemaal :)