[FOTO] Nazomerlicht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Maripossa

[FOTO] Nazomerlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 15:14

Omdat het licht op ons balkon laatst zo prachtig was, heb ik twee fotootjes genomen. :) En hoewel ik bloemenfoto's zelf meestal te cliché vind, vond ik deze toch wel iets hebben.
Ik heb zelf ook al verbeterpunten gevonden voor de foto's, maar ben vooral benieuwd naar jullie tips! :D Ik fotografeer trouwens met een Kodak Easyshare ZD710.
De foto's zijn niet bedoeld als serie.

Afbeelding

Afbeelding

Courses

Re: [FOTO] Nazomerlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:11

Mhm, ik twijfel heel erg wat ik hier van vind :+

Aan de ene kant denk ik, goeie foto's, maar aan de andere kant haal ik het nazomerlicht er niet echt uit eigenlijk. Bij foto 1 is de inschijn van de zon op de foto precies goed, bij foto 2 vind ik het weer nét ietsjes te veel eigenlijk. Er zit wel een mooie scherpte diepte in foto 1, dat zeker.

Mhm, twijfelgevalletje!

NinetyFour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:23

De eerste foto heeft wel wat!
De tweede doet me niet zo veel eigenlijk

Narrr

Re: [FOTO] Nazomerlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:49

Ik vind het prachtige foto's!
Maar bij foto 1 irriteer ik mij een beetje aan de vliegjes op het spinnenweb en alle gaten enzo. :') Maar daar kan jij weinig aan doen.
Foto 2 vind ik het mooist, kan wel blijven zoeken of dat rechts, in die zonnestralen, nou een soort afdruk is van een spinnenweb ofzo..?
Ik zou ook letten op je achtergrond, want door het vele zonlicht licht daar iets op, een stukje cirkel ofzo, maar echt Judith, prachtige foto's, zou het je niet na doen! :)