[FOTO] Madness

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

[FOTO] Madness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 13:29

Ik heb absoluut niet veel ervaringen met portret-fotografie en wil me er graag verder in gaan verdiepen :D
Had enkele weken terug voor een schoolproject foto's gemaakt van een klasgenoot. Ik wou graag dat ze
naast verdriet, pijn en angst ook woede liet ziet. Ik vond zelf dat het wel redelijk goed gelukt was. Juist de
"koudheid" die uit de ogen straald vind ik wat hebben. Ze huilde ook écht, mascara was alleen waterproof
dus hebben we een beetje moeten klooien :P

Nou wees lief haha :P
Afbeelding

gemaakt met de Canon 50D icm met de Canon 18-55 3.5-5.6 IS (ofwel de kitlens)

Jorinda

Re: [FOTO] Madness

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:48

Ik vind het een hele nette foto en ze kijkt inderdaad wel zoals jij dat wilde.
Lijkt alleen niet helemaal scherp op de ogen hier.

Dat traantje op haar hempje vind ik trouwens wel een leuk detail :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:43

Supermooi Renee! Echt een mooie blik van het meisje...

Vind wel dat de aandacht iets teveel naar haar bovenlichaam gaat... Ik zou haar gezicht eruit gecropt hebben denk ik :) Dan krijg je naar mijn mening een veel sterker beeld,
Ook omdat het dan wat minder suggereert over het type persoon en waarom ze zo boos is, dus meer plaats voor de invulling van de kijker :D Nu ziet er uit als een vrij gemiddelde scholier, wat niet zo'n indrukwekkend gegeven is zegmaar :') ...

Vind de belichting wel echt supermooi...! Die ogen, :~

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:57