[FOTO] Babymodelletje.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmberley

[FOTO] Babymodelletje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 22:19

Hi!
Ben afentoe wel eens aan het rommelen met mijn camara, vind het een leuke hobby!
En mijn 'babynichtje' is ook vaak model aan het spelen.

Lijkt me leuk van jullie reacties te krijgen, waar ik ook wat aan heb, en waar ik wat mee kan? :D
Bedankt alvast!

Afbeelding

foto is via hyves, niet zo goeie kwaliteit!

Vond hem zelf wel aardig gelukt, jammer dat haar rechteroog 'donkerder' is, en zonde van de vieze slab op haar hoofd ( arm kind ! )
Laatst bijgewerkt door Lontje op 14-10-10 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

wendy1987

Re: Babymodelletje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 22:22

Aaah! Super schattig! Ik vind het juist wel iets hebben dat er minpuntjes zijn! Kleine kinderen zijn nou eenmaal niet perfect :Y)
Probeer alleen idd de belichting van jou achteren te laten komen, nu valt die vanaf links binnen. Maar ze is cute!!

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 11:39

wendy1987 schreef:
Aaah! Super schattig! Ik vind het juist wel iets hebben dat er minpuntjes zijn! Kleine kinderen zijn nou eenmaal niet perfect :Y)
Probeer alleen idd de belichting van jou achteren te laten komen, nu valt die vanaf links binnen. Maar ze is cute!!

Dankjewel!
En heb je idd gelijk, kleine kiddo's blijven niet schoon hihi!

Saskiaa_

Re: Babymodelletje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:33

Heel schattig inderdaad.
Maar let op het licht dat je niet de ene kant vrij donker krijgt. Ik vind het jammer dat ze een slab op haar hoofd heeft, hierdoor lijkt het een beetje opgesloten op de een of andere manier. Haar blik vind ik wel mooi! :)

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:39

Leuke foto; waren alle vlekken maar zo makkelijk te verwijderen: Even in photoshop het 'mutsje' selecteren en de (kleur-)verzadiging op 0 zetten (desaturate)

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 20:09

Dankjulliewel!

En Saskiaa_ het was puur toevallig hoor, zo met die slab om haar hoofd, ze was net klaar met eten ik denk hup! op dr hoofd en schoot paar foto's, vond het resultaat wel leuk.

En fabienne, ja ik weet het, moet er nog een keer zin en tijd voor maken om die vlek weg te halen, was al een eeuwigheid bezig geweest met een kras op haar neus weg te halen , ben er niet heel handig in nog hihi. maar thnx! ;)

Niien_

Re: [FOTO] Babymodelletje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:50

Je hebt een leuke uitsnede gemaakt. Vind alleen de vlekken niet kunnen op een foto. En het overbelichte deel linksboven trekt als eerste mijn aandacht en niet het gezichtje van de baby. Denk erom dat de lichtste delen altijd als eerste de aandacht trekken. En een mens bekijkt de foto in een rondje wat linksboven begint en met de klok mee weer eindigt linksboven. En bij mij stopt het kijken al meteen omdat het overbelichte deel linksboven zit. Dus probeer daar mee te werken!

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 22:34

Ik kon het niet laten, ik hoop dat je het niet erg vindt maar ik heb de foto even nabewerkt. :o Ik twijfel heel erg over de tekst, maar anders was de rand 'n beetje kaal. ;) Hij is nog niet helemaal zoals ik 't in m'n hoofd had (rechts iets lichter, linksboven is iets te licht bijv.) maar aardig in die richting :j

Afbeelding

EDIT: maar ik vind 't dus een hele leuke foto, maar vond dat ie nog wat nabewerking nodig had om 'm goed tot z'n recht te laten komen! :D En de tips die ik wilde geven zijn al genoemd dus dat zal ik maar niet gaan herhalen. ;)

EDIT 2: toch nog maar iets aangepast.... :P

Afbeelding

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-10 10:28

Ow wauw! Dankjewel Marlinda.. :D
Vind ik helemaaaaal niet erg joh, Enja klopt zeker dat de foto nog wat bewerkt moest worden. Ik ben daar een soort van kneus in, en heb nu ook daarvoor niet het goeie programma op de computer. ( ja iets heel simpels ) :Y)
Vind de foto nu wel een uitvergroting waard!

Allemaal bedankt voor de tips trouwens.. *D

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-10 10:39

Vandeweek was ik weer creatief geweest, binnen & op strand...

Afbeelding

Vond deze wel iets hebben, maar weet nou niet of ik me moet storen aan de poef???
tips zijn zeer welkom! :D