[FOTO] Eva

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

[FOTO] Eva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 18:31

AfbeeldingAfbeelding

Seven

Re: [FOTO] Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:35

De eerste foto vind ik mooi doordat het gezicht erg zacht is vallen de orgen meer op, het model heeft mooie sprekende ogen.
De 2 de heeft over het gehele gezicht vlakken van ik denk over belichting waar door dr ene oog veel donkerder oogd en de andere een waas lijkt te hebben dat vind ik jammer

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:12

Wat een natural beauty zeg. Mooi dat ze lekker neutraal is zonder storende makeup. De eerste vind ik heel gaaf. Mooie blik, en je wordt naar haar ogen getrokken. Dat lichte vind ik heel fijn op zo'n portret.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:26

Sorry maar ik vind er eigenlijk niet zoveel aan. Het contrast tussen de ogen en de rest vind ik veel te groot (vraag me ook af in hoeverre dat ''echt'' is aan de foto), ze zijn imo te krap uitgesneden (vooral de rechter), of ze overbelicht zijn kan ik niet goed beoordelen (mijn scherm is van zichzelf al ietsje lichter zo nu en dan) maar ze komen vrij overbelicht over en haar blik doet me helemaal niets.

Nee hier kan heel veel aan verbeterd worden. Dit lijkt allemaal heel negatief wat ik nu zeg, maar de boodschap van mijn kant is dus: andere composites proberen, niet teveel nadruk op de ogen leggen (een portret is veel meer dan de ogen), het licht evt anders gebruiken en misschien een ander model zoeken of dit model beter sturen.

Hopelijk kun je hier wat mee. :)

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 14:38

De krappe uitsnedes is mijn persoonlijke smaak :) Zelf zie ik foto 1 echt wel iets aan haar ogen, bij foto twee inderdaad minder.

Contrast geef ik je gelijk in :j Daar moet meer aan gesleuteld worden.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:59

Ik vind er ook niet zoveel aan... ik vind inderdaad de uitsnijding niet mooi.. komt niet mooi uit.. Ik ga eigenlijk helemaal mee met Angelita.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 16:30

Ik vind de eerste foto juist mooi door zo'n uitsneden. Mag van mij nog wel krapper :j
Ik denk alleen dat je foto's te "vlak" zijn.
De ogen op 1 springen er uit maar de rest is de vlak. Ik denk dat je wat meer contrast en meer diepte moet proberen te creëren met een hoger donker/licht verschil.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 12:07

De onscherpte onderin de eerste foto stoort me echt ontzettend. Waarschijnlijk omdat het stuk gewoon te groot is.

Vind de beide portretten wel mooi helder en de ogen komen er mooi uit. Al had ik bij de tweede foto ook liever beide ogen scherpgesteld gezien. Ik had de bovenste foto ook mooier gevonden als je hem nog wat meer had gecropt zodat je de blauwe stukken niet had gezien. Vind die ook niet in het plaatje passen.

Vind het wel mooie portretten verder, vind het model alleen te saai. Ze toont geen enkele emotie.