Ik heb een aantal oude foto's uit mijn map gehaald voor een beoordeling en tips
Ik wil graag goede en niet al te felle (
) reactiesIk wil graag leren en zal echt wat met jullie tips doen!
Maar als er een heel bericht is met : ''alles niet goed, lelijk'' etc voorkomt word ik daar heel erg onzeker van
Ik geef niet snel op dat niet,maar voor je reactie plaatst bedenk hoe je het zelf zou vinden!
Opbouwende kritiek punten vind ik wel fijn.
Ik fotografeer (nu nog) met een Canon IXUS (weet even het preciese nummer niet
) Wil binnekort een spiegelreflex gaan kopen en als julie mij tips willen geven welke spiegelreflex mischien geschikt is voor mij heb ik dit graag.
Let op dit zijn dus oudere foto's maar toch vond ik ze wel geslaagd genoeg om hier te plaatsen
Kwaliteit zeer slecht geworden door uploaden
(Mijnalbum
) Neem AUB de moeite om even op de links te klikken. Bokt deed raar en zei dat de afmetingen niet bepaald konden worden...Dus helaas!
Foto 1
Portret Dier
Eigen commentaar: Dit is mijn eigen hondje maar vind hem wel mooi geworden voor huis tuin en keuken camera maar had hem liever scherper gezien en hij heeft niet echt een punt wat mij aantrekt..Dus leuk om een keer te laten zien maar houd je aandacht neit dagenlang vast
Door uploaden en verkleinen erg slecht geworden! Onscherp geworden etc
Foto 2

Eigen commentaar: Vind hem wel leuk alleen jammer van de onscherpte bij de druppel
De schors ernaast is scherper
en dat was niet de bedoeling
Ben er wel een beetje trots op
Foto 3
Portret Dier
Eigen commentaar: Vind deze wel leuk.
Hij heeft (vind ik) leuke positie zo door het gras
Door uploaden , verkleinen onscherp geworden
Foto 4
Portret Dier
Eigen commentaar: Mijn andere hondje
vond hem leuk geworden aangezien mijn beweeg foto's altijd mislukkenAl...... Is ie te licht geworden
Door uploaden , verkleinen onscherp geworden
Foto 5
Portret Dier
Eigen commentaar: Heb beetje zitten spelen met camera en dit kwam eruit.
Het was al tijdens zonsondergang dus heb die stand op camera aangezet en paar knopjes omgedraait en gedaan en dit kwam eruit
Door uploaden en verkleinen onscherp geworden
foto 6
Macro Dier
Eigen commentaar: Ben hier super blij mee.
Hij is door uploaden en verkleinen zwaar achteruit gegaan maar op de PC staat ie veel beter
En ben er harstikke trots op
Foto 7
Macro Dier
Eigen commentaar : Hier ben ik nog blijer mee
Uploaden en verkleinen ook zwaaar achteruit door gegaan.Stom gedoe, maar ben blij met de foto zelf
Foto 8
Portret Dier
Eigen Commentaar: Haha hier ook wat geknutselt met me camera
Hij is niet geweldig helemaal niet zelfs maaar het gaat om me hondje bij deze foto (in het echt is dit hondje al erg oud en gaat achteruit dus als ie overlijd laat ik em uitvergroten
)Foto 9
Macro Dier
Eigen Commentaar: Kat van iemand die ik ken
vind hem zelf wel leukMacro geprobeerd om hem scherp te stellen op het midden en dit is gelukt
Foto 10 Portret Bloem

Eigen commentaar: Stomme flits
dat zie je duidelijk een lichter puntVoor de rest vind ik hem prima
Foto 11
Portret Meisje
Eigen commentaar: Ach leuke foto,maar geen toegevoegde waarde [/b]
Dit was het
Hoop dat het iets is en niet alleen maar troep
Ik heb er erg me best voor gedaan dus houd het vriendelijk
(Tips en kritiek mag natuurlijk!)Alvast super bedankt voor het kijken en reageren