[FOTO] The Wooden Face...

Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

r_oo_sj_e

[FOTO] The Wooden Face...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 17:07

Hallo,

afgelopen zondag was ik even bij Kunst in Duin in Noordwijk. Dat is een kunstfestival voor schilders en kunstenaars. Zo werden er ook verschillende beelden uit grote houten stukken gezaagd met een kettingzaag. Erg indrukwekkend om te zien!
Daar heb ik een foto gemaakt van een vrij groot beeld met een gezicht dat bovenop lag.

Graag zou ik wat tips willen over hoe ik de foto's kan verbeteren. Ik vond deze foto wel mooi met het licht. de foto is onbewerkt.
De foto is gemaakt met een Canon 1000D in combinatie met een Canon 55-250 objectief. Wel moet ik zeggen dat de kwaliteit erg achteruit is gegaan door het uploaden ;(

Afbeelding

Graag hoor ik jullie mening!! :D

Groetjes!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 11:49

Ik ben zelf ook nog lerende, dus kan je technisch niet echt tips geven. Maar kwa pose vind ik het niet echt mooi dat je het gezicht in de neusgaten kijkt :o Denk dat het mooier was geweest als je het gezicht van de zijkant had gefotograveerd

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

BlackDancer

Re: [FOTO] The Wooden Face...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:28

Wow vind het echt een gave foto, maar ik stoor me een beetje aan de achtergrond boven het gezicht zegmaar :P

What you're looking for can be found when the sun rises and the dew is still wet on the leaves.
It is then that things are not yet set, everything is possible and promises can either be broken or kept.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie