[FOTO] CH Vidauban.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sabszz

[FOTO] CH Vidauban.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 17:18

Hallo,

De Foto's zijn geschoten met een : Nikon D5000
Op een groot internationaal concour in Vidauban.

Afbeelding
1

Afbeelding
2

Afbeelding
3

Tips zijn zeer welkom! aangezien ik nog niet zo lang fotografeer.

MarrieLeen

Re: [FOTO] CH Vidauban.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:19

Ik kan het mis hebben, maar de eerste twee foto's zijn volgens mij niet helemaal scherp.
Verder ben je zeker goed op weg, je zou alleen nog iets meer naar je kader kunnen kijken.
Op foto 1 bijvoorbeeld, valt net dat andere paardenhoofd op de foto, als je iets verder opzij gaat of inzoomt,
heb je alleen het steigerende paard. En bij de laatste foto ook, waardoor je minder zand op de foto hebt staan. :)

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:42

Leuke foto's!
Alleen zou die eerste foto misschien ietstje mooier worden, als je dat paard op de achtergrond weg zou werken?
Verder echt ontzettend mooie foto's!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 23:11

Bedankt!:D ja dat heb ik ook geprobeerd.. maar dat lukte niet.. dan zag je m nog heel vaag staan.. maar ik zal het nog wel een keer proberen!:D ik had m sowieso ook nog bijgesneden, want op de originele stond dat hele paard erop omdat ze best ver weg stond :P

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 23:13

MarrieLeen schreef:
Ik kan het mis hebben, maar de eerste twee foto's zijn volgens mij niet helemaal scherp.
Verder ben je zeker goed op weg, je zou alleen nog iets meer naar je kader kunnen kijken.
Op foto 1 bijvoorbeeld, valt net dat andere paardenhoofd op de foto, als je iets verder opzij gaat of inzoomt,
heb je alleen het steigerende paard. En bij de laatste foto ook, waardoor je minder zand op de foto hebt staan. :)

Bedankt voor de tip, maar aangezien het op een Internationaal concour was, was er ook niet echt veel plek om te gaan staan haha! en ja helaas stond ik net te ver naar rechts.. maar ze zijn ook ingezoomd hoor en bijgesneden dus vandaar ook dat zand, want als ik dat er ook af had geknipt was ie heel erg onscherp geworden, wel Jammer.. Maarja ik stond zeg 80 meter van de 3e foto af.. en helaas heeft mijn lens niet zo'n berijk om het dan echt mooi in te zoomen:P