Gister even een dagje dierentuin, en de baby baviaantjes waren wel érg schattig #1#2#3Opbouwende kritiek is welkom
Die tweede foto, geweldig!Jij kan behalve een mooie foto maken echt de sfeer vastleggen, petje af hoor!Had persoonlijk de laatste foto wat ruimer genomen, dan was hij perfect geweest.
Wauw. Die laatste is echt mijn favoriet. Die zou ik hier zo in de huiskamer hangen. Blijf er naar kijken zeg. Heel mooi!
Ga mee met het commentaar van Laurie Ze blijven je echt boeien idd! Mooie foto's!Mooiste vind ik de laatste, die straalt echt wat uit!
Wow, foto drie.... Geweldig. Jammer dat de staart er niet helemaal opstaat, maar alsnog zeer geslaagd.
Foto 1 vind ik in verhouding tot andere 2 vrij standaard en een beetje in het niet vallen.De andere 2: echt geweldig! De sfeer, helemaal top!
Wauw, ik vind die foto's echt heel erg mooi. Die 3e foto heeft iets waardoor ik er naar blijf kijken. Echt heel mooi.
Wauwie! Mooie foto's hoor! Heerlijke scherptediepte en mooie composities. Mag ik vragen wat voor diafragma je hebt gebruikt?
Ah, echt geweldige foto's! Met name de tweede vind ik prachtig. Ik vind de eerste wat "saai". Wat me wel enigszins tegenstaat is je copyright, "honden&katten" en dan zie ik een aap op de foto.
Wauw wat een gave foto's! Vooral 3, die heeft echt wat. Jammer van de staart idd, maar verder is ie echt prachtig!
jij hebt naast mij gestaan in de Dierentuin dat aapje op de tweede foto heb ik precies zo zien hangen en ik ben ook op die dag in Emmen geweestmijn favoriet is duidelijk de tweede
Prachtige foto, de 2e blijft mij boeien!Erg mooie omzetting ook, straalt heel veel uit, kan niet precies zeggen wat, dat is juist waarom de foto mij blijft aantrekken..