Vanavond heb ik een 'shoot' gedaan met mijn zusje van 4. Eigenwijs meisje, met halflang haar(bruin) en bruine ogen. Het is niet echt een shoot, want er waren hier in de buurt nou niet veel geschikte plaatsen voor foto's met geen drukke achtergrond
Ik heb er een paar geselecteerd. Ze is heel bewegelijk, maar vind de camera ook super leuk! Alleen is mijn camera niet zo snel
En ik heb expres voor Sepia gekozen. Omdat ik dit (persoonlijk) een erg mooi effect op haar vind hebben, Foto's zijn soms een beetje overbelicht en niet scherp. Dit komt ook een beetje door dat effect helaas.Kritiek & Tips zijn welkom
Ik fotografeer met een Sony cybershot DSC-P200. De foto's zijn (nog) niet nabewerkt. Eerste keer met het fotograferen op deze 2 standen (Soms een zwart wit foto. En af en toe ook kleur.) En 1e keer met me zusje
. Eigen commentaar; Soms (te) overbelicht, Soms wazig(maar vind ik af en toe wel iets hebben.) Hoofd staat er soms niet helemaal op & vervelende achtergrond.1.

2. (Jammer dat mijn knieën het toen begaven, Ik zat op mijn knieën en die begonnen ontzettend veel pijn te doen. Toen bewoog ik zelf ook. Maar wou deze toch met jullie delen.)

3.

4. (Is natuurlijk geen echt pistool
En weer jammer van de achtergrond..) 
5. Hij is niet op zijn plaats inderdaad

6.
Ik vind foto 5 niet echt op zijn plaats, ik snap dat het als grapje bedoeld is maar er zullen vast mensen zijn die dit een kwetsende foto vinden. Ik vind foto 6 het leukste! als je nou de volgende keer je zusje naar het parkje neemt en er voor zorgt dat de achtergrond mooi is, dat zal al een hoop schelen!
veel succes met het oefenen! 
niemand hoort een pistool, of die nou nep is of niet, tegen zijn hoofd te drukken.