[FOTO] Weer eens een bloemetje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

[FOTO] Weer eens een bloemetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 21:39

Nadat ik dit hele topic had gemaakt en hij zichzelf weer afsloot (grrrr.. alles weer opnieuw oploaden, die code bij tinypic wordt met de dag onleesbaarder :( ) probeer ik het nu nog een keer!

Vroeger fotografeerde ik elke bloem die ik tegen kwam, maar echt serieus was het toen nog niet. De laatste tijd heb ik veel verschillende dingen gefotografeerd en het wordt allemaal steeds wat serieuzer. Ik heb de hele bibliotheek leeggehaald en elk fotografieboek gelezen. Ik heb er een hoop nieuwe dingen uit geleerd die ik in de praktijk wilde brengen! :)
Ik durfde weer een bloemetje aan, met iets nieuws wat ik geleerd had; scherpte-diepte. :D

1.
Afbeelding

2. Blaadjes helaas wat overbelicht, kreeg ik niet fatsoenlijk weg met bewerking
Afbeelding

3. Klein detail, vliegje op het blad
Afbeelding

4.
Afbeelding

Tips en commentaar zijn erg welkom! :)

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:04

De eerste vind ik mooi, de andere zijn niet veel specialer ;)
Lijkt mij een goed idee om de bib leeg te plunderen :+

Als de vlieg je middelpunt had moeten zijn, had ik hem liever van dichterbij getrokken zien hebben. Nu vind ik het meer een stoorelement op die mooie roze bloemetjes ;)

Marit

Re: [FOTO] Weer eens een bloemetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 12:33

Ik kon hem helaas niet verder inzoomen zonder dat de scherpte eraf ging, dus dacht ik dat het ook als een klein detail kon figureren. Maar ik snap je punt, als centraal element had het beter gestaan.