[FOTO] Zoo Antwerpen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mistic

[FOTO] Zoo Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 20:27

Gister een dagje Zoo Antwerpen gedaan. Gelukkig is het daar de hele dag droog geweest en waren de dieren best actief zo midden op de dag.
Tips zijn meer dan welkom.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lontje op 16-08-10 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

ladyleonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:38

leuke foto's
alleen jammer dat bij foto 5 weinig/geen ruimte is onder zijn voeten.
de laatste foto ik mooiste/apart +:)+

SheeNegro

Re: [FOTO] Zoo Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:09

Foto 6 en 7 vind ik geniaal :D
Mag ik vragen met welke lens (camera) je deze hebt getrokken?
Wilde namelijk ook naar de zoo gaan maar een vriendin die al geweest was had het afgeraden (veel mensen, dieren in kooien, niet zichtbaar, te ver weg, enz..)

Je had foto 5 oftewel dichter moeten inzoemen, oftwel het gehele lichaam derop moeten zetten. De leeuwin haar goede kant komt er zo niet goed uit, vind ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:13

4, 6 en 7 springen er uit voor mij. Nummer 7 met stip op 1 trouwens, dat vind ik echt een fantastische plaat. De denker, maar dan op z'n aaps, geweldig!
De andere foto's vond ik wat gewoontjes, die scrollde ik gewoon door. 4 en 6 liet ik even staan, wat zijn interessante plaatjes om naar te kijken door hun compositie.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:21

7 en 6 vind ik erg leuk!
Vind je antwerpen zoo de moeite waard als je vanuit Rotterdam moet komen, trouwens? :)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:24

De laatste foto vind ik het mooist, de rest vind ik gewoon dierentuinkiekjes.

@xdniesje, ik ben vorig jaar naar Antwerpen Zoo geweest en vond het persoonlijk niet de moeite waard, het is een redelijk ouderwetse dierentuin, tuurlijk zitten er ook wat betere stukken tussen maar nee, voor mij geen 2de keer meer of ze moeten het serieus gaan opknappen.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:35

Super mooie foto's !!
Vooral foto 7 is echt knap gedaan! :D

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 12:45

@SheeNegro: ik heb een canon eos 50d, de lens is een 80-200mm

@xdniesje: ik heb een jaarabbo op blijdorp en daar zit 2 x gratis antwerpen bij. Ik was er nog nooit eerder geweest. Het is inderdaad wat ouderwet, maar ze zijn momenteel bezig met renovaties. Er staan nu zelfs hokken leeg, omdat ze niet meer van deze tijd zijn.

Voor de rest, bedankt voor de reacties. Ik moet inderdaad nog beter op mijn composities letten.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:57

1. Leuke foto, ook goed qua compositie. Qua kleur zou hij nog net wat feller kunnen.
2. Grappige foto, leuk moment gemaakt! Zelfde geld voor de kleur.
3. Hele mooie foto qua kleur én compositie. Nijlpaard is goed te zien en nergens verkeerd afgesneden.
4. Ook mooie foto, alleen de compositie vind ik iets minder dan de vorige foto, maar je weet zelf al dat je daar op moet letten :D
5. Mooie foto alleen erg jammer van de poot! Camera iets naar onder en je had hem er prachtig op gehad.
6. Mooie foto, mooi moment. Qua compositie is hij ook in orde. Afgesneden achter de manen, precies goed.
7. Heel leuk en origineel! Zijn oog had er van mij ook opgemogen, maar ik vind hem nu ook erg leuk. Het staat erg mooi zo voor de groene achtergrond..

Ik vind dat de kleuren er alleen wat meer uit mogen springen. Ik weet niet of je thuis bent in bewerking, maar je kunt ze allemaal net even een boost geven :) Dan komt alles net wat beter uit en ziet het er meteen een stuk mooier uit. Vooral bij de zebra foto's zal het het zwart-wit extra mooi laten uitkomen.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 16:17

@marit, bedankt voor je commentaar. Ik heb de foto's nog niet bewerkt. Ik heb daar helaas weinig tijd voor. Ik ga me er wel nog meer in verdiepen. Ik krijg namelijk binnenkort mijn studio en dan zal ik het meer gaan/moeten gebruiken.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:05

Zonder bewerking zijn het ook al goede foto's hoor. Maar vooral de zebra-foto's en de aap foto kunnen er echt heel mooi van worden! Nogmaals hele originele foto, de laatste! :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:36

Foto 7 vind ik echt geniaal!
Mooie strakke foto, mooie kleuren en bijzonder origineel. Echt helemaal top!