Hulp gevraagd!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wegbenik

Hulp gevraagd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 20:14

Hey bokkers,
Vandaag heb ik een fotoshoot gehad met mijn paard en nu lijkt het me zo leuk om zelf foto´s te gaan maken, maar dat gaat natuurlijk niet met mijn simpele fotocamera. Nou heb ik net al wat research gedaan naar een spiegelreflexcamera, maar dat is prijstechnisch gezien toch iets te hoog gegrepen voor mij. Heb nog even verder gezocht en vond de volgende camera: Olympus SP-600UZ digitale superzoom camera. http://www.wehkamp.nl/camera/digitale-c ... 79_732758/ Heeft iemand ervaring met deze camera en is dit een beetje een camera waar je leuke foto's mee kunt maken. Ik zou zelfs wel foto's voor anderen willen gaan maken en is dit dan wat? Ik heb niet zo heel veel ervaring met al die termen etc. Hopelijk kunnen jullie mij advies geven ;)

Pasamba

Re: Hulp gevraagd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:45

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:14

Als je even goed rondkijkt is de Canon 100D voor ergens begin 300 euro te vinden. Volgens mij zag ik m vanmiddag bij de Media Markt voor 339 euro.
Je geeft dan ongeveer 150 euro meer uit maar dan heb je wel een goede camera waar je echt wat mee kan.
Is het zeker waard om even door te sparen.
Vooral omdat dieren vaak net bewegen als je de foto maakt en met een SLR maakt dat niet meer uit.

Verder moet je idd even in de topics hier in FK rondkijken.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:38

Zoals Pasamba al aangeeft hebben we voor dit soort vragen een centraal topic. In dit topic is al heel veel informatie gegeven. Ook kun je daar je eventuele andere vragen nog in stellen.
[FK] [INFO] Welke camera moet ik kopen? #2