[FOTO] Sneeuwvos, Vulpes lagopus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Sneeuwvos, Vulpes lagopus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 21:40

Afbeelding

Mooie foto van een sneeuwvosje

ONDERBOUWD COMMENTAAR GRAAG! :)

EDIT: Oeps, tag vergeten!
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 31-07-10 21:55, in het totaal 2 keer bewerkt

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 09:17

Jenthe_x schreef:
oh wat lief :)

Bedankt, maar ik wilde graag onderbouwd commentaar bij deze foto... :)

imd

Re: [FOTO] Sneeuwvos, Vulpes lagopus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 09:27

Het hoofd is wat overbelicht inderdaad, en ik denk dat ik hem wat meer uitgezoomd, met wat meer van het lijfje, mooier had gevonden. Wel een schattig beest zeg!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 09:31

Moderatoropmerking:
Zo als in de regels van UK/FK te lezen is zien we graag onderbouwd commentaar. Het is niet toegestaan oneliners te plaatsen met 'Wauw wat mooi!' en 'Het hoofd is overbelicht'. We zien ook graag dat je uitleg geeft waarom je iets mooi vindt, of juist niet. Als iets dan overbelicht zou zijn, zien we graag tips hoe de TS de volgende keer een betere foto kan maken. Ik heb een aantal berichten verwijderd.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 11:06

imd schreef:
Het hoofd is wat overbelicht inderdaad, en ik denk dat ik hem wat meer uitgezoomd, met wat meer van het lijfje, mooier had gevonden. Wel een schattig beest zeg!

Als ik meer van het vosje had laten zien dan zou je tralies zien. Nu zie je ook wel wat tralies maar het minder erg dan dat ik had uitgezoomd met de camera.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:47

Vind 't meer een snapshot... Het is qua compositie, actie of belichting niet echt een interessante foto.
Om hekwerk te vermijden in je foto, moet je je camera (bijna) tegen het hek plaatsen in een van die "ruitjes". Dan hoef je niet zo ver in te zoomen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 16:02

smeetjoew schreef:
Vind 't meer een snapshot... Het is qua compositie, actie of belichting niet echt een interessante foto.
Om hekwerk te vermijden in je foto, moet je je camera (bijna) tegen het hek plaatsen in een van die "ruitjes". Dan hoef je niet zo ver in te zoomen.

Nou, als je eens een keer in blijdorp bent geweest dan moet je weten dat er tussen het pad waar je op staat, ook nog een hekje plus beplanting staat. En ik wil niet graag het park uit worden getrapt omdat meneer de fotograaf met zijn lange stelten in de bloemen staat omdat hij graag de vos op de foto wil hebben! :D De ''ruitjes''techniek doe ik vaak alleen hier kon het dus niet.