[FOTO] This sinking feeling never dies.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

[FOTO] This sinking feeling never dies.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 13:56

Afbeelding

Drowning
      this sinking feeling never dies.

Rennie89

Re: [FOTO] This sinking feeling never dies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:25

echt een ranzige foto Bente :') Maar ik vind het wel een heel sterke plaat! :j hoe krijg je dat voor elkaar haha, jezelf overspoelen met water en dan ook nog een foto maken! Top!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:29

Hmmm.... Ik vind het idee leuk, maar ik vind de uitwerking niet zo. Ik heb al heel veel van dit soort foto's gezien en die straalde iets heel chiques maar ook direct iets heel lugubers uit (vind dat echt een prachtige combinatie, zou het zo aan de muur hangen), ik mis bij deze foto van allebei een beetje.

Nee niet héél geslaagd imo. Kan beter. :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 14:32

Dankje Renee. Ik vind "ranzig" nu niet echt het goede woord :+ maar ik snap wel wat je bedoelt (denk ik).

Angelita, heb je voorbeelden? Ik denk namelijk dat jij een heel ander beeld voor ogen hebt dan wat ik wilde bereiken. :) Ik wilde namelijk absoluut niet voor iets chique gaan en ook niet voor iets lugubers. Het gaat daar niet om in deze plaat, het was ook geen bak met water maar stromend water. Het gaat hier meer om emoties. :)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:41

Ik heb inderdaad een ander beeld voor ogen, maar het concept lijkt er wel op. Daarom vergelijk ik het ook (moet ik misschien niet doen). Als ik naar deze foto probeer te kijken zonder te vergelijken (moeilijk moeilijk.. haha), dan zou ik óf meer emotie willen zien (de water en de close-up verhullen een hoop) of meer ''luguberheid''. Want an sich vind ik hem alsnog niet erg sterk. Ben sterkere foto's van je gewend zeg maar. :j

Voorbeelden ga ik naar op zoek. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 14:51

Oké, daar kan ik wel inkomen. :) Ik vergelijk zelf niet (weet ook niet wat jij voor ogen hebt natuurlijk want ik heb zelf nooit zulke waterclose-ups gezien, meer hele lichamen drijvend in water bijv.)
Ik ging voor wat minder luguber, en de stilte van het water... de emoties kan ik niet zo goed omschrijven (daarvoor maak ik foto's. :+ )

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 17:28

Ik denk dat ik hem andersom sterker vind :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 23:33

Ik heb 'm juist expres omgedraaid omdat ik hem liever zo zag. :) Smaken verschillen. :D