Oke, mijn idee wat ik in mijn hoofd had is mislukt, maar ik wil toch de foto plaatsen om zo tips te krijgen.
Wat ik zelf vind dat beter had gekunnen of wat niet klopt:
Ik wilde een foto van dat ik naar beneden keek, maar nu lijkt het wel alsof mijn ogen dicht zijn.
Mijn gezicht had net een tikkeltje lichter gemogen, valt nu iets weg.
De klok had hoger gemoeten.
Misschien had ik nog een druppel water over mijn gezicht moeten laten lopen als traan.
De ruis vind ik juist wel passend bij deze foto maar dat is smaak.
Mijn bedoeling was een gevoelige, sombere foto neer te zetten... Ik vind hem niet echt gelukt, maar ik verwachtte er ook niet zoveel van, ik ben erg, erg slecht in fotografie als het om mensen gaat, om maar niet te spreken over zelfportretten. Dit was mijn eerste poging tot een zelfportret, dus tips zijn heel erg welkom!
De foto is gemaakt met een canon eos 450D en een 18-55 IS lens.

Wat ik zelf vind dat beter had gekunnen of wat niet klopt:
Ik wilde een foto van dat ik naar beneden keek, maar nu lijkt het wel alsof mijn ogen dicht zijn.
Mijn gezicht had net een tikkeltje lichter gemogen, valt nu iets weg.
De klok had hoger gemoeten.
Misschien had ik nog een druppel water over mijn gezicht moeten laten lopen als traan.
De ruis vind ik juist wel passend bij deze foto maar dat is smaak.

Mijn bedoeling was een gevoelige, sombere foto neer te zetten... Ik vind hem niet echt gelukt, maar ik verwachtte er ook niet zoveel van, ik ben erg, erg slecht in fotografie als het om mensen gaat, om maar niet te spreken over zelfportretten. Dit was mijn eerste poging tot een zelfportret, dus tips zijn heel erg welkom!
De foto is gemaakt met een canon eos 450D en een 18-55 IS lens.