[FOTO] Mijn 2 hamsters :D

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_baxter_

[FOTO] Mijn 2 hamsters :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 10:02

Ik verveelde me en mijn hammies waren wakker dus ik dacht laat ik een soort studio maken van papiertjes. :') Hij is totaal mislukt maarja :P
Ik ben pas 13 jaar dus graag opbouwend commentaar. Leer ik van. :D
De foto's zijn gemaakt met een digitale camera (was best wel behoorlijk moeilijk. ).
De Kodak Easyshare C713.
Nou nu de foto's maar eens :D

Afbeelding
Hij werkte heel goed mee, en zat mooi stil :D

Afbeelding
Zwabber totaal niet :P Dit was de beste foto :P Hij kijkt wel wat bang moet ik zeggen.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:06

Topic moet naar FK, heb even getemd.

Foto een vind ik een erg mooie pose. Heb een zwak voor hamstertjes met grote ogen :D Wel vind de foto net wat te onscherp.

Foto 2 vind ik minder. Je ziet erg duidelijk de overgang van het papier en ik had liever alleen een hamster gezien (zonder eten erbij e.d.).

_baxter_

Re: [FOTO] Mijn 2 hamsters :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 10:08

Oke, dankjewel :)
Ik vond ze zelf indd ook wat onscherp, maar mijn camera is niet de beste zegmaar. :P

chelleeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:26

ik vind ze al 2 heel mooi

en vind het wel mooi dat je juist het eten ziet wat dat is toch natuurlijk

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:56

[UK] -> [FK]

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:38

Allereerst, leuke hamsters! Alleen, is de tweede nou zo aan het verharen oid? Want dr hangt zo'n pluk aan zn zij?

Maargoed, de achtergrond is bij beide niet egaal en dat is storend. Natuurlijk hoef je geen proff studioset te hebben
hiervoor, zeker met zulke kleine diertjes, maar misschien is het handig om witte (stevigere) stof te kopen, zodat de
overgang van de grond en de achterkant vloeiend verloopt. Ze zijn beide inderdaad ook niet helemaal mooi scherp.
Bij de eerste had ik graag een tweede voorpootje gezien, die is nu een soort van verdwenen. En bij de tweede vind
ik het voer ook niet zo mooi erbij.. probeer dit eens aan een sate-stokje te prikken zodat je hem kunt lokken, maar
het ook kunt weghalen voordat je een foto maakt. Succes verder!

Emily_Kayty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:58

Loiz schreef:
Allereerst, leuke hamsters! Alleen, is de tweede nou zo aan het verharen oid? Want dr hangt zo'n pluk aan zn zij?

Maargoed, de achtergrond is bij beide niet egaal en dat is storend. Natuurlijk hoef je geen proff studioset te hebben
hiervoor, zeker met zulke kleine diertjes, maar misschien is het handig om witte (stevigere) stof te kopen, zodat de
overgang van de grond en de achterkant vloeiend verloopt. Ze zijn beide inderdaad ook niet helemaal mooi scherp.
Bij de eerste had ik graag een tweede voorpootje gezien, die is nu een soort van verdwenen. En bij de tweede vind
ik het voer ook niet zo mooi erbij.. probeer dit eens aan een sate-stokje te prikken zodat je hem kunt lokken, maar
het ook kunt weghalen voordat je een foto maakt. Succes verder!

ik vidn dat pootje bij de eerste wat is opgetilt juistem mooi!

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 19:31

Oh vergeten te zeggen:
Dat plukje aan zijn zij zit aan zijn kont :') Maar hij ging zich een beetje bollen om te eten, dus lijkt het alsof het op zijn zij zit. :P
Dat plukje hoort daar gewoon, hij is een langhaar syrtje ;)