[FOTO] Fris & grillig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Nicky

[FOTO] Fris & grillig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 16:15

Graag opbouwend commentaar :)

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:32

Wauw..

Ik vind de foto's met de glazen echt leuk gedaan! Fijne kleuren zo en mooi scherp! Als het bedoeld is als een vierluik (en ze dus bij elkaar horen) vind ik het jammer dat het glas linksboven een beetje lager staat. Als je ze iets anders had geschikt (niet allemaal rechtsonder) was de balans beter geweest denk ik. Afzonderlijk zijn het wel allemaal prachtige platen! Heel mooi zo met dat water en die druppels.

De foto linksonder vind ik indrukwekkend!
Apart idee met die schelpen, wel speciaal, het laat het contrast tussen het sombere van de dood en het fijne van de schelpen (strand, zee,..) mooi zien! Fijne kleuren ook en een mooie compositie!
De rechtse vind ik iets minder krachtig vanwege de centrale compositie, maar ook dit is een zeer mooie foto!

Fototechnisch kan ik er niet veel over kwijt, want ik ben zelf geen fotografe :) .

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:07

Ik vind allebij de serie's erg gaaf. Maar ik vind ze eigenlijk niet passen bij elkaar in een topic, omdat ze zo verschillend zijn. Serie 1 vind ik erg gaaf! Lekkere kleuren, mooie momenten. Alleen had ik de foto's op een wat groter formaat willen zien, zodat ze beter te beoordelen zijn.

Serie 2: Het licht vind ik hier erg mooi, en je hebt van een simpel gewei toch iets heel gaafs zien te maken.

Ja, erg leuk gedaan allebei :j

__Nicky

Re: [FOTO] Fris & grillig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 18:49

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 19:02

Wauw!
De lichtval is echt heel erg mooi.
Ook leuk dat je zulke aparte foto's hebt genomen, ik ben geen fotograaf dus ik heb geen tips voor je :o

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:13

Geweldige foto's!
Heel mooi met dat glas :D

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:52

Serie 1: Is echt super mooi, dat paarse glas in de groene omgeving en dan ook nog heel scherp!

Serie 2: Vind ik ook erg mooi, vooral de eerste foto daarvan!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 17:47

Dank jullie wel :D

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 20:43

kallipooh schreef:
Wauw..

Ik vind de foto's met de glazen echt leuk gedaan! Fijne kleuren zo en mooi scherp! Als het bedoeld is als een vierluik (en ze dus bij elkaar horen) vind ik het jammer dat het glas linksboven een beetje lager staat. Als je ze iets anders had geschikt (niet allemaal rechtsonder) was de balans beter geweest denk ik. Afzonderlijk zijn het wel allemaal prachtige platen! Heel mooi zo met dat water en die druppels.

De foto linksonder vind ik indrukwekkend!
Apart idee met die schelpen, wel speciaal, het laat het contrast tussen het sombere van de dood en het fijne van de schelpen (strand, zee,..) mooi zien! Fijne kleuren ook en een mooie compositie!
De rechtse vind ik iets minder krachtig vanwege de centrale compositie, maar ook dit is een zeer mooie foto!

Fototechnisch kan ik er niet veel over kwijt, want ik ben zelf geen fotografe :) .

ik hoef ook niet meer te leren voor mijn proefwerk tekenen zo

Die foto`s met die glazen zo sterk, ik weet niet maar het straalt gewoon iets uit!

*edit* bij de foto rechtsonder had ik liever ook iets van kleur gezien, in ieder geval iets wat totaal niet met het plaatje te maken had,
ja ik kan het niet uitleggen!