[FOTO] Eline

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

[FOTO] Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 08:55

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

© xeniafotografie.nl

made by the flinstones in Delft

brand maar los :D

Patriciavt

Re: [FOTO] Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:09

De eerste foto vind ik de gezichtsuitdrukking niet zo fijn bij het complete plaatje passen..
De andere 2 plaatjes vind ik erg mooi :j :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:21

vooral de laatste vind ik erg gaaf Xeen!
op de eerste kijkt ze iets te boos naar mijn mening, zie ook de rimpeltjes bij voorhoofd/begin neus
tweede is gewoon ok :)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:34

De derde waar iedereen zo weg van is laadt bij mij steeds niet. Ik zie alleen de bovenste rand en de rest blijft een grijs vlak, ook als ik hem in een apart venster wil openen. Helaas, want ik ben erg benieuwd! De andere 2 vind ik qua toning / sfeer / gevoel mooi, maar niet erg bijzonder. Bij de eerste had ik het denk ik mooier gevonden als ze gewoon voor zich uit / naar boven had gekeken. De tweede is nogal average. Maar Xeen, ik blijf het zeggen; je gaat vooruit! :j

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 10:11

Foto 1 doet het niet voor mij. Naar mijn mening kijkt ze veel te boos, en ik denk ook dat ze beter omhoog had kunnen kijken, ipv in de camera. Daarnaast vind ik het ook jammer dat het haar 1 groot zwart vlak is.

Foto 2 vind ik daarentegen helemaal super! Ik kan daar ook geen puntje van commentaar op vinden. :) Dit is absoluut mijn favoriet uit de serie.

Foto 3 vind ik ook erg leuk! Alleen vind ik het daar weer heel erg zonde dat je hebt scherpgesteld op haar mond ipv ogen. Vooral het linker oog is erg wazig, wat mij redelijk stoort. Daarnaast zit haar shirtje links een beetje raar. Ook erg zonde.
Verder vind ik haar houding en blik, en de hoek waaruit je hem hebt gefotografeerd wel helemaal super!

Hopelijk kan je hier iets mee :)

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 10:21

Foto 1: trekt mij ook niet erg aan, houding en (te) boze blik komen er naar mijn idee niet helemaal lekker uit..

Foto 2: lekkere foto om naar te kijken :) enige waar ik even naar toe getrokken werd was een beetje lichtval aan de rechterkant tegen het hoofd (linkerkant op de foto) voor de rest mooie pakkende blik

Foto 3: leuke houding en stand van de foto.. alleen ligt de scherpstelling niet helemaal lekker lijkt, zo vind ik de vorm van de linkerkant van haar neus een beetje verdwijnen en haar rechteroog is ook niet helemaal scherp.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 11:40

Kijk hier kan ik wat mee
bedankt
leuk die verschillende meningen :D

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:47

mijn favoriet is juist wel 1, geen standaard pose en blik, de foto is uit een aparte hoek genomen.
ik scroll iedere keer weer terug naar foto 1, dat is de meest pakkende imo.
foto 2 is een htk plaatje imo en 3 is een fijne foto maar niets spectaculairs, ik wil wel meer werk van je zien a la foto 1

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:42

Persoonlijk vind ik foto één, één van je beste foto's tot nu toe!
Geweldige plaat. Prachtige zwart wit om zetting. Deze plaat trekt zeker mijn aandacht.
De blik van het model vind ik juist wel mooi/spannend.
Ja, gewoon een top plaat +:)+

Foto twee spreekt mij niet aan. Hoe foto één zo origineel is, heb ik al wel vaker foto's gezien a la foto twee.
Wel een hele nette plaat, maar niet denderend.

Bij foto drie vind ik de compositie en blik heel fijn, de glans op het haar is ook prachtig.
Maar de scherpstelling vind ik weer wat minder. Voor mij is het linker oog (voor ons) té onscherp.

Ook ik wil meer foto's zien zoals foto één! +:)+

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:37

De eerste foto is prachtig!
Mooie belichting en sterke houding/blik.
Love it +:)+

De 2e en 3e vind ik persoonlijk niet zo veel aan, je hebt een reflectiescherm gebruikt?
ik vind het licht niet fijn, te hard en niet zulke spannende compo's.
De laatste is ook niet lekker qua scherpte.

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:38

Waauw!
mooi gedaan xeen!
super!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:51

De eerste is echt fantastisch. In verhouding zijn die andere 2 (die ook heel netjes zijn hoor) maar een beetje simpel. De eerste trekt echt de aandacht. Vanwege de blik, de mooie tinten grijs, het diepe zwart, de kleine korrel. Super!

Op de laatste 2 is ze echt een meisje. Jong, even voor de camera. Op de eerste foto is ze een vrouw die waarschijnlijk, als je zo de foto bekijkt, een verhaal te vertellen heeft. Dat is ook mooi aan die foto.

Enige is dat ik het oor wat groot vind. Dat zou je met Photoshop iets kunnen verkleinen. Maar dat is een persoonlijke keuze, 'puur natuur' is het ook al erg mooi!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 07:23

Mireille schreef:
De eerste is echt fantastisch. In verhouding zijn die andere 2 (die ook heel netjes zijn hoor) maar een beetje simpel. De eerste trekt echt de aandacht. Vanwege de blik, de mooie tinten grijs, het diepe zwart, de kleine korrel. Super!

Op de laatste 2 is ze echt een meisje. Jong, even voor de camera. Op de eerste foto is ze een vrouw die waarschijnlijk, als je zo de foto bekijkt, een verhaal te vertellen heeft. Dat is ook mooi aan die foto.

Enige is dat ik het oor wat groot vind. Dat zou je met Photoshop iets kunnen verkleinen. Maar dat is een persoonlijke keuze, 'puur natuur' is het ook al erg mooi!

daar ben ik het wel met je eens. maar de blik... het doet het em bij mij net niet...

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 07:45

ik hou van dit soort reactie's
en oren kleiner photoshoppen vind ik niet zo leuk :))

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:51

F1 :)).. Mooie plaat! Misschien een heel klein beetje te de blik maar toch blijf ik er naar kijken :j.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 09:03

Foto 1 vind ik ondanks de uitdrukking een fijne plaat!

De andere 2 zijn typisch xeen portrets :+: !

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 11:48

Wat is dan typisch Xeen ? :o

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:55

de tweede vooral vanwege de hoek waaruit je fotografeert, die gebruik je vaker :D niets negatiefs hoor, daar niet van, imo :D :*

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 08:58

wauw xeen je gaat weer de goede kant op, top!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 13:56

Ik vind je eerste echt heel mooi! Haar blik en het contrast in de foto. Werkelijk prachtig!

Andere foto's zijn ook mooi, maar de eerste doet het hem voor mij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 20:26

de eerste vind ik juist onwijs gaaf! Echt een mooie aparte foto, iets aan de compositie stoort me wel, geloof dat ik de schouders er af had gelaten..

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:11

Mooie foto's! Alleen de 1e vind ik niet zo. Ze kijkt een beetje alsof er iets dwars zit, iets té boos ofzo. Maar die andere 2 zijn echt prachtig! :D