[FOTO] Strand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 15:23

Gister impulsief met vriendlief naar het strand geweest, camera mee genomen in de hoop dat het daar wel droog zou zijn, en dat was het!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op een gegeven moment zag ik voetafdrukken in het zand staan, en bedacht me dat dat met schoenen wel een leuk effect kon geven. Dus vrienlief op de afdrukken gezet, en klik! *-:)
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Vriendlief staat ook op de foto, maar die zal ik jullie besparen..

Reactie zou ik leuk vinden! :)

Jaimyliefje

Re: [FOTO] Strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:03

Fenna likes! <3
Enkel nummer 3, 4 en 5 spreken me wat minder aan. Die onderwerpen vind ik niet zo boeiend, en ook niet mooi :) Dat schuimdingetje op de 3e foto trekt me ook niet zo, ik denk dat het juist je bedoeling was om die op de foto te krijgen, maar ik vind het juist een beetje storend..

De eerste en laatste zijn favoriet! <3

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 23:34

ik vind het heerlijke sfeerplaatjes... ik kom gewoon helemaal tot rust. vooral de 2de, laatste en die met de voetafdrukken vind ik super, die met de schoenen erbij wat minder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 07:58

Bij de eerste kreeg ik het gevoel alsof de horizon niet helemaal recht was, maar volgens mij komt dat door die lichtvlek links... Over het algemeen sprekende foto's :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 13:13

Dat schuimdingetje op de 3e foto vond ik de schaduwlijnen wel erg mooi. Ook de lijnen in het zand van waar het water geweest is spraken me erg aan. Was nog best lastig dit zo op de foto te krijgen omdat ze zee zich natuurlijk steeds terug trok haha :+

De lichtvlek op de eerste foto is de zon. Ik heb er bewust voor gekozen deze links te zetten, en niet in het midden of juist weg te laten. Hierdoor stond ik schuin naar rechts bij het fotograferen, en dus niet recht voor de horizon. Misschien dat deze daardoor iets scheef lijkt?

Dank jullie voor de reactie's! :)