[FOTO] Soraya

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Farolover

[FOTO] Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 14:37

Gewoon even benieuwd wat jullie mening is over deze fotos .:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

boooo

Re: [FOTO] Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 14:39

Ik vind het leuke foto's, maar niet 'wauw'.

1. Krap bij dr oor.
2. Weer krap bij dr oren.
3. Wat overbelicht en dr oor staat er niet op.
En ze lijken me ook niet helemaal scherp..

Ik zeg niet dat ik het wel kan hoor!

pinkie87

Re: [FOTO] Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 19:12

tja foto
1 oor staat er niet goed op en de boom op de achtergrond trek meer de aandacht dat het paard.
foto 2 weer het oor en de schaduw is te donker. geen fijne compositie.
foto 3 oor staat er weer eens niet op en de achtergrond trek weer meer aandacht.

succes

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 19:23

Ik ga iets heel stoms zeggen denk ik, maar ik ben heel symetrisch gevoelig. Dus waarom ik foto 1 al nooit zal laten vergroten en ophangen is om de stomme reden dat... Je halstertouw niet in het midden vastgeklipst zit. Tussen de twee neus/kin riem bandjes naar achter... Ik weet het, het is stom, maar DAT valt mij nou weer heel erg op (plus de oortjes)
Vind je foto´s op zich erg leuk om te zien, maar idd wat overbelicht.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:32

LecyTinker schreef:
Ik ga iets heel stoms zeggen denk ik, maar ik ben heel symetrisch gevoelig. Dus waarom ik foto 1 al nooit zal laten vergroten en ophangen is om de stomme reden dat... Je halstertouw niet in het midden vastgeklipst zit. Tussen de twee neus/kin riem bandjes naar achter... Ik weet het, het is stom, maar DAT valt mij nou weer heel erg op (plus de oortjes)
Vind je foto´s op zich erg leuk om te zien, maar idd wat overbelicht.

Dat viel mij nou ook op.
voor de rest ben ik het eens met de rest hierboven ;)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:58

ik vind het leuke foto's maar ik vind het meer huis, tuin en kuiken kiekjes en meer in het ITP topic thuis horen,

de 1e is te dicht bij genomen, waardoor het hoofd groot lijkt, ook is de foto van onder genomen, en hij is niet helemaal scherp en nogal dof en flets, de bomen op de achtergrond zijn overbelicht, en het paard zelf oogt wat donker, de oren staan er niet helemaal op. dit geld eigenlijk voor alle foto's, Dof, flets, overbelicht, de oren staan er niet helemaal op te dichtbij genomen waardoor het paard wat uit verhouding is, een foto nemen is nog niet zo makkelijk ;)

je moet op zo veel dingen letten! wat de volgende keer kan helpen is dat je iemand anders het paard vast laat houden (ik weet niet of dat nu al zo was) maar ga er dan wat verder vanaf staan en Zoom In, dan krijg je geen foto dat het paard uit verhouding is!, ik weet niet met wat voor een camera je foto's maakt. maar zorg er voor dat je geen tegenlicht hebt waardoor het paard donker is en de achtergrond te licht! als je echt beter wilt gaan fotograferen zou ik zeggen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen! en anders kan je voortaan beter foto's in ITP plaatsen :)