[FOTO] 3-luik Let's rock.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kasmir

[FOTO] 3-luik Let's rock.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 12:15

Een 3-luik van een vriendin van mij. Helaas hebben wij geen elektrische gitaar maar het idee blijft hetzelfde.
En eigenlijk vind ik de akoestische gitaar er een vleugje humor aan geven.

Afbeelding

Vind persoonlijk eigenlijk dat dit te klein is om er lekker naar te kunnen kijken dus zet ik er nog een wat grotere in een linkje bij:
http://i50.tinypic.com/29ct5l4.png

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 07:40

Ik vind'm fijn, maar er zijn kleine punten die me wel storen. Eerste (en belangrijkste) is de kleur van de gitaar. Je lichtinval op de foto's is anders, waardoor je gitaar op de eerste foto mooi houtkleurig is, maar op de laatste foto is die al ongeveer wit. Voor aparte foto's is dat geen probleem, voor een drieluik vind ik dat wat storend. Tweede is de 'echtheid': als je een drieluik maakt met een 'rockchick' met gitaar, zorg er dan voor dat ze de gitaar juist vast heeft. Nu lijkt de gitaar gewoon een atribuut, inplaats van een echt instrument waarmee ze muziek speelt. Derde is de uitdrukking van het model, eerste foto is super.. tweede en derde passen weer niet zo in het plaatje van 'stoere' rocker. Heel fijne/vrolijke foto's, maar niet helemaal passend in de sfeer van het drieluik...

Maargoed, dat zijn details natuurlijk!

Xeen

Re: [FOTO] 3-luik Let's rock.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 10:17

Hoe heb je deze gemaakt?
Ik vind het idee kei leuk. Lekker simpel
en de styling is een kwestie van smaak

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 22:52

We waren van te voren eigenlijk van plan wat 'nette' portretten te maken vandaar dat de kleding er niet bij hoort. Het rockchick uiterlijk heeft het inderdaad niet, dat was ook niet direct de intentie. Het is inderdaad jammer dat her en der de gitaar kantelt, heb het toen ook opgemerkt maar ze kreeg hem niet stil terwijl ze aan het headbangen was haha. Ik had de titel misschien niet lets rock moeten noemen, want ik vond juist het plezier dat eraf straalt zo leuk overkomen.

We hebben een ministudiootje opgezet (1 flitser, een witte muur en een reflectiescherm) en headbangen maar.

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:30

Hele leuke foto's ik vind de gitaar ook een leuk effect geven! :)

jolienvdb

Re: [FOTO] 3-luik Let's rock.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:47

Toffe foto's! Echt spontaan (dat maakt de foto's gewoon zo zalig! :) )