[FOTO] Oh sweet pink flower..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leonyr

[FOTO] Oh sweet pink flower..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-10 09:22

Hallo allemaal! Ik heb laatst nog een hele leuke foto van een Smeerwortel gemaakt. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie vinden. :D

Afbeelding

Ik denk dat het duidelijk is dat je deze foto absoluut niet mag kopieëren?

Groetjes Leonie. :)

Fnanne

Re: [FOTO] Oh sweet pink flower..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:03

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik meerdere oneliners verwijderd. Mag ik jullie er via deze weg op wijzen dat FotoKunst bedoeld is voor het plaatsen van onderbouwd commentaar waar de TS wat van kan leren?

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 11:20

Wauw! :D prachtige foto! geen commetaar!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 11:33

Jamieblont, lezen is moeilijk zeker ;-)

Mooie foto, maar geeft mij niet het wauweffect. Ik vind het vooral spijtig dat de blaadjes die naar boven toe lopen afgesneden worden en dus niet meer op de foto staan.
Ik weet niet of het zo is, maar ik krijg het idee dat de bloemen ook niet helemaal scherp zijn. Anders lijkt het alleen maar zo omdat de achtergrond wel erg wazig is.
Ook het groene ding rechts onder de stengel, hier erger ik me aan. Of het moet ook mee scherp of knip het eraf.

Maar ik doe je het zeker niet na. Erg mooie kleuren ook.
Succes

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-10 16:19

Kirr__ schreef:
Jamieblont, lezen is moeilijk zeker ;-)

Mooie foto, maar geeft mij niet het wauweffect. Ik vind het vooral spijtig dat de blaadjes die naar boven toe lopen afgesneden worden en dus niet meer op de foto staan.
Ik weet niet of het zo is, maar ik krijg het idee dat de bloemen ook niet helemaal scherp zijn. Anders lijkt het alleen maar zo omdat de achtergrond wel erg wazig is.
Ook het groene ding rechts onder de stengel, hier erger ik me aan. Of het moet ook mee scherp of knip het eraf.

Maar ik doe je het zeker niet na. Erg mooie kleuren ook.
Succes

Bedankt! Hier kan ik zeker wat mee. Ik zag dat onscherpe stukje stengel nog, maar pas toen ik de foto had geplaatst. Zal het er dadelijk afwerken. :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 19:21

Mooi hoor :)
Mij stoort het juist niet dat de blaadjes bovenaan afgesneden zijn, maakt hem iets minder standaard vind ik zelf. De scherpte vind ik ook wel best vreemd, maar anderzijds doet het de foto wel goed. Anders was ie misschien wel heel gewoon. Tis zo'n plaatje dat op een verjaardagskaart kan :j. Leuk gedaan!