3 en 4 vind ik et mooist..! ze spreken me erg aan.. weet niet waarom.. op 3 vind ik het zwart/wit erg passen en 3 is volgens mij omdat je hem 'stiekem' hebt geschoten maar hij had je evengoed in de smiezen..
zwenneke
Geplaatst: 17-05-10 20:29
Ik vind 3 heel mooi! De rest ook wel, maar deze spreekt mij het meest aan. Goed gedaan
Zo als in de regels van FK te lezen is zien we graag onderbouwd commentaar. Het is niet toegestaan oneliners te plaatsen met 'Wauw wat mooi!' en 'Jeetje dat je dat kunt'. We zien ook graag dat je uitleg geeft waarom je iets mooi vindt, of juist niet. Ik heb een aantal berichten verwijderd.
Ayla
Geplaatst: 23-05-10 17:56
wauw ik vind ze echt heel mooi. vooral de 1e & 3e spreken mij echt heel erg aan!! bij de eerste zit je echt te kijken wat het is, als je de titel niet leest. & bij de 2e word het beeld duidelijk zegmaar.
mooi! nummer 4 die is echt 'geheimzinnig' zo van, wat is die van plan? hihi heel mooi! ik vind de kleuren ook heel mooi maar.. je bent daar toch niet alleen heen geweest hè?
vancky2005
Geplaatst: 25-05-10 10:10
Mooie foto's! Maar er staat zo veel onkruid in je weide. Je moet nodig aan het weideonderhoud beginnen, binnenkort schiet er geen gras meer over.
4 Hele sterke plaat! misschien iets te veel groen.. ik zou hem denk hebben omgezet in een sterk zw-beeld Toffe plaat
1 en 2 vind ik ook leuk, 3e minder bijzonder.. Maargoed das allemaal smaak, ik denk niet dat je veel 'technisch' commentaar nodig heb want je camera ken je goed genoeg
Ga zo door, ik wil meer van dit soort platen van je zien