1. Deze vind ik heel mooi. Scherpte en licht vind ik goed en de uitdrukking op haar gezicht maakt de foto expressief. Het is eens wat anders dan neutraal/boos kijken of glimlachen.
2. Originele houding maar het onderwerp staat nogal centraal. Het haar voor de ogen vind ik jammer, ik had liever meer gezicht gezien.
3. Deze foto vind ik heel sfeervol, heel mysterieus. Mooie kleuren en belichting. De hoed en de ogen vind ik te zwart en het contrast met dat wit links boven te groot. Misschien was het ook leuk geweest om de foto iets meer van rechts en van verder te nemen, dan stond er meer van het spiegelbeeld op.
4. Hier vind ik het mooi dat enkel het gezicht scherp is. Door haar blik en mond die een beetje open is, lijkt het alsof ze iets wilt zeggen maar niet goed durft. Dat maakt de foto interessant.
5. Mooie kleuren en belichting maar ook hier vind ik het haar voor het gezicht zonde.
6. Deze vind ik heel leuk. Geen standaard pose en gezichtsuitdrukking. Misschien had je het (voor de kijker) rechtse oog een beetje kunnen laten zien. Nu is al dat haar rechts nogal donker.