1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Leuke plaat, mooie kleuren, beestje kijkt leuk. Scherpte koppie is goed, lijfje had iets meer doortekening gemogen. Dit is een plaatje waar je vrolijk van wordt 

, het lijkt echt alsof je flitslicht hebt gebruikt, want dan zien foto's er ook altijd zo uit ik vind het bijna knap dat je die foto's zo gekregen hebt zonder flitslicht met welke camera fotografeer je?

verder wel weer goed scherpgesteld 
LostEscape schreef:ik weet ook wel dat het geen duif is vandaag dat ik zei een Soort duif, het lijkt echt alsof je flitslicht hebt gebruikt, want dan zien foto's er ook altijd zo uit ik vind het bijna knap dat je die foto's zo gekregen hebt zonder flitslicht met welke camera fotografeer je?
want volgens mij is er dan iets goeds mis met je instellingen of je camera

Grietzz schreef:LostEscape schreef:ik weet ook wel dat het geen duif is vandaag dat ik zei een Soort duif, het lijkt echt alsof je flitslicht hebt gebruikt, want dan zien foto's er ook altijd zo uit ik vind het bijna knap dat je die foto's zo gekregen hebt zonder flitslicht met welke camera fotografeer je?
want volgens mij is er dan iets goeds mis met je instellingen of je camera
Ik heb nog even gecheckt voor de zekerheid. Moet mezelf nog wel verbeteren. Bij de pinguins heb ik wel de flits gebruikt. Verder niet.
Ik heb de EOS 350D
@_Bitje_; Thanks voor je commentaar.
want bij de lori's zie je toch echt duidelijk een schaduw erachter, en dat komt door het gebruik van een flitst
LostEscape schreef:volgens mij bedoel je dat je alles behalve die pinquin geflitst hebwant bij de lori's zie je toch echt duidelijk een schaduw erachter, en dat komt door het gebruik van een flitst
ben er namelijk zelf donderdag geweest