[FOTO] nynke als fotomodel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

[FOTO] nynke als fotomodel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-10 21:30

ik blijf het toch echt wel leuk vinden, fotos maken :D
daarom weer even tips gevraagd, deze keer nynke mijn eigen pony op de foto gezet met een
gewone digitale camera van Casio, ben benieuwd wat jullie er van vinden :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
zoals je zit heb ik de longeerlijn bij de 1e,3e en de 4e weggewerkt alleen bij de eerste en de laatste is dat een beetje
fout gegaan, sorry daarvoor :=

wat vinden jullie, wees alsjeblieft eerlijk en geef gewoon je mening, als je het dus echt helemaal niks vind, zeg dat
dan gewoon, dan weet ik waar ik aan toe ben :j
Groetjes Lotte :D

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 21:37

Ik zal even per foto commetaar geven.

1 dit vind ik de leukste foto, al zou ik hembijknippen tot je die gele rand niet meer ziet. De horizon is namelijk scheef, en zo'n dunne gele rand voegt niets toe

2 Het paard staat niet helemaal netjes. Verder had je meer afstand mogen nemen en dan inzoomen, dan krijg een een betere scherptediepte, en krijg je geen vervormde foto. Ook is een foto waar een paard naar de andere kant kijkt niet echt intressant.
3 Ook hier is de horizon scheef, ook bij deze foto moet je meer afstand nemen en wat door je kniën gaan, zodat je op ooghoogte zit.
4 Horizon is hier recht! Goedzo. Maar ook hier had je meer afstand mogen nemen, nu krijg je een vervormd beeld. Ook lijkt het paard zo een beetje schuin te staan.

Longerlijn bij 1 en 4 is duidelijk weggewerkt, probeerhet wat netter te doen :)

Ik hoop dat je er wat aan hebt. En gewoon lekker verder oefenen, want als je vaak oefent zie je zichtbaar resultaat! :D

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-10 21:39

oke, dus je moet ook goed letten op de horizon, oke daar zal ik goed op oefenen, arme nynke :(:)

haha bedankt voor je tips ! :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 21:55

Ik ben het helemaal eens met bovenstaande. Verder vind ik het erg zonde dat je de 'bewerking' ziet op foto 1 en 4.

[Edit] Lees weer half, hierboven werd dat ook al gezegd. :7

Marieke1495

Re: [FOTO] nynke als fotomodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 06:20

Die eerste foto is super mooi, de anderen vind ik iets minder hebben.
:D

Nienkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 10:39

Aah supermooi! :D
't is alleen wel zonde van dat wegwerken
Ik vind de achtergrond wel heel mooi met die bloemetjes :~

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 11:54

Leuke foto's ;)

Bij foto 1 had je denk ik iets meer mogen gaan staan zeg maar. Verder vind ik dit wel de beste foto. jammer dat het wegwerken van de longeerlijk mislukt is en de horizon is wat scheef maar dit kan je bijwerken :(:) verder geslaagde foto ;)

foto2 : Van deze vind ik het erg jammer dat het paard de andere kant op kijkt. Probeer volgende keer de aandacht van het paard te trekken ;) dit kan bijvoorbeeld door een hinnek ringtone op je mobiel te zetten of een plasticzakje ofzo of eten werk ook altijd wel goed :) Ook deze horizon is wat scheef ;)

foto3 : Hele scheve horixon, kan ik niet anders zeggen. paard kijkt nieuwsgierig dus leuke foto. deze had van mij wel iets meer van onderen genomen mogen worden ;)

foto4 : deze vind ik ook wel leuk :) paard kijkt lief en verder wel leuke compositie. Denk dat ik hem mooier zou vinden als ie iets meer op ooghoogte genomen zou zijn en dan alleen het hoofd. maar verder vind ik deze prima zoals ie is. horizon is bij deze niet helemaal recht maar scheeld bijna niks ;)

Ik hoop dat je hier wat mee kan :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 16:44

dankjullie voor jullie tips :D
ik zal er zeker aan werken :D