[FOTO] Cat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ponyta

[FOTO] Cat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 14:16

Hoihoi,
    Het is al weer een tijdje terug dat ik deze foto gemaakt had. Toch leek me het de moeite waard om hem te plaatsen en aan jullie te laten zien.
    Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en als er tips zijn zeg het maar. Wand die zijn altijd welkom. Dus brand maar los :)!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 27-04-10 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [foto] > [FOTO]

Elynia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:59

Leuke foto! Het heeft wel zoiets mysterieus, met die donkere achtergrond! :D
Het was misschien nog beter geweest als zijn/haar ogen wat meer open waren/expressiever keken, maar dat kan
je natuurlijk niet zomaar even vragen aan je kat :P

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 19:37

Elynia schreef:
Leuke foto! Het heeft wel zoiets mysterieus, met die donkere achtergrond! :D
Het was misschien nog beter geweest als zijn/haar ogen wat meer open waren/expressiever keken, maar dat kan
je natuurlijk niet zomaar even vragen aan je kat :P

Nee dat klopt .. ze zat tenslotte lekker te luieren op een salon tavel

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 11:29

Ik ben benieuwd met welk doel je deze foto hebt gemaakt, want dat komt niet helemaal duidelijk naar voren in mijn ogen.
Wil je een portret van je kat laten zien? Of wil je een gevoel laten zien?

Indien het puur om de kat gaat, komt dit niet helemaal uit de verf, want na het zien van de foto denk ik niet "Wat een mooie foto van een leuke kat", maar "Wat een saai dier". De boodschap is dus niet helemaal lekker IMO.
Een dier hoeft van mij niet in de camera te kijken, maar moet er wel zo mooi mogelijk op staan indien het om het dier gaat. De kat kijkt hier inderdaad erg suf/luierig, en dat is een emotie die ik niet echt interessant vind om lang naar te kijken.

Ik zou dus op zoek gaan naar een emotie van de kat als ze waakzaam is en ergens alert op reageert. Katten hebben heerlijk mooie ogen, probeer die eens naar voren te laten komen. :j

Succes ermee!

Laurie

Re: [FOTO] Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:04

Ik ben het met Sander eens. Katten hebben fantastische ogen. Verder lijkt de foto me net niet helemaal scherp, maar de kleur is wel goed. :j