[FOTO] Yellow Flower

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytail

[FOTO] Yellow Flower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 23:32

Afbeelding

---------------------------------------------
Hij mist naar mijn idee net wat scherpte maar ik vond hem ook wel weer wat hebben.
Ben benieuwd naar commentaar m.b.t. belichting/compostie etc.

---------------------------------------------

Revanches

Re: [FOTO] Yellow Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:21

Scherpte is er wel iets op een enkel blaadje.
Maar ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Aan de ene kant heel leuk aan de andere kant vind ik'm er niet echt uitknallen...

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 11:23

Damn, heerlijke kleuren. Kan er wel even naar blijven kijken, straalt heel erg lente uit. :)
In dat opzicht enigszins jammer dat hij niet 100% scherp is, het scherptegebied lijkt op de stamper te liggen, maar ook die is niet helemaal lekker, wellicht bewegingsonscherpte? Heb je hem met statief gemaakt?

Enige 'minpunt' wat ik met betrekking tot de compositie nog kan opmerken, is dat het meestal niet fijn kijkt als de bloem zelf het beeld uit kijkt/loopt, daarom zou de bloem eigenlijk links in beeld moeten staan. De mooie kleuren maken echter een boel goed. ;)

Jeddah

Re: [FOTO] Yellow Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:32

Ik zag je naam en keek vol verwachting in het topic en heel eerlijk was ik een beetje teleurgesteld :o

Ik weet ook niet wat ik ervan vind. De bloem van deze kant genomen is het denk ik wat ik niet mooi vind. Alsof je óf die erachter had moeten "hebben" óf een stapje naar rechts en iets lager had moeten gaan zitten.
Ja, dat had het wel weer erg doornee gemaakt, dus of dat de oplossing is?

Verder vin ik het geel niet van mijn scher, knallen zoals ik graag zou willen met geel, maar dat kan aan mijn scherm liggen natuurlijk. Heb je de bloem verscherpt? Die zwarte pitjes zijn zo aanwezig.

Hou, hoop gezeur van iemand die nog een mega mega beginner is :roll: , maar wie weet heb je er wat aan en anders "delete!" :D