Ten eerste:
Ik heb een Samsung PL50 en ik fotografeer (duh
)Maar ik weet nu eigenlijk na een poosje oefenen neit of het wel mijn ''type'' is (zie ten tweede)
Maar omdat ik nu het geld niet heb om bijv. een Canon (Ik ben daar fan van) te kopen zit ik met een SamsungPL50 (Nou zitten..zitten ik ben er harstikke blij mee natuurlijk!)
Ik heb al een gebruiks aanwijzing maar toch vind ik bijv bij inzoomen bij Canon zo prachtig en het lukt me niet (kan natuurlijk ook aan mij liggen
)Is dit nu wel me camera? (Of is de camera goed maar ben ik gwn slecht
PS: volgen jullie het nog ?
Maar nu het 2probleem(PJE) :
Als ik bijv op zonnnige dag me hondje fotografeer (Staan poses etc) word het (vind ik) echt heel mooi!
Maar ga ik naar mijn verzorpony en laat ijk haar bijv. rennen.. Worden al mijn foto's flop..
Het is zowieso minder mooi belicht (zonnig is zowieso al beter
) en op elke foto kijkt de pony of : raar, Stom , saggie etc etcDit ligt niet aan de pony maar op het moment.. dat ik klik.
Soms stel ik hem in dat ie per 5 sec. 30 fotos ofso maak ,, IS HET NOG FLOP!
ik wil zo graag dat het lukt!
Ik begin mezelf nu al beneden te halen dat ik niet kan fotograferen...(I now heel stom maarja gaat vanzelf
)Tips A u b ! Hoe kan ik het beter laten worden! (Behalve veel oefenen want dat probeer ik al!)
Ps: Als jullie bijv. foto vn me hondje willen zien hoe die dn zijn vind ik het wel leuk die te showen maar vraag a u b niet naar die actie foto's (
) die zijn (vind ik) gwn te stom om te laten zien.Pss: Als jullie vb fotos vn SamsungPL50 hebben (niet de camera maar door mensen gemaakte met DIE camera) mag ik die dan zien ?
Psss
Veel mensen kennen de SamsungPL50 niet dus bij deze een foto :

...
Je had er eerst staan dat je fotoshoots wou gaan doen
De meeste compactcamera's zijn volgens mij tegenwoordig echt van prima kwaliteit, hoewel ik geen ervaring heb met dit model. Laat het inzoomen/hyperveel megapixels even achter je, en ga vooral eens oefenen met