[FOTO] Vamos a la playa

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

[FOTO] Vamos a la playa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 14:35

Afgelopen vrijdag ben ik met bokker Robin naar het strand geweest om foto's te maken, in principe van haar, maar tussendoor heb ik ook wat plaatjes geschoten van de natuur. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en als jullie tips hebben hoor ik het graag! :) Bij de eerste is de horizon nog ietwat scheef, sowieso al een verbeterpunt :D

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

vroli1

Re: [FOTO] Vamos a la playa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:21

ik vind het heerlijke platen..
2 is het mooist :)
op 1 misschien iets teveel steen?

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 20:40

Ik krijg er toch eerder een Hollands dan Spaans gevoel van - in positieve zin overigens. :D "We goan noar 't strand!"

Bij de eerste mis ik een 'interessant' punt op de foto, een achterliggende gedachte. Het lijkt mij nu inderdaad erg veel steen. Wat wilde je precies met deze foto laten zien? :)

De tweede heeft 'het' een stuk meer! Ik vind het héél leuk dat er geen horizon op staat, dat maakt hem speciaal en anders-dan-anders. :j Mooi dat je zowel het duinmos, het strand en het water erop hebt. Dat die lijnen schuin lopen en je een lege hoek hebt maakt hem ook interessant, de meeuw is precies genoeg opvulling. Enige kritiekpuntje wat ik kan bedenken is dat ik de kleuren misschien wat de donker vind, maar verder echt een originele strandfoto. :)

Charles

Re: [FOTO] Vamos a la playa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 14:07

Bedankt voor jullie reactie beide. :)

Elanor: thanks voor je uitgebreide reactie! Wat betreft het Hollandse gevoel ben ik met je eens, maar vond 'strand' als titel saai haha :')

Wat betreft de eerste foto, wilde ik eens proberen door met standpunten te spelen verschillende beelden te laten zien. Deze was het minst lage ingesteld nog, de rest waren met meer steen. Het was eigenlijk meer een oefenfoto :j

Wat betreft de tweede foto, dankjewel :) Kleuren zijn idd misschien wat donker, maar van het versterken werd het niet mooier dus heb het zo gelaten :j

Hier kan ik echt wat mee, dankjewel :)