[FOTO] Mijn eerste blackfoto's! :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

[FOTO] Mijn eerste blackfoto's! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 11:20

Jaaaaa, mijn eerste blackfoto's! Ze zijn niet perfect, maar voor een eerste keer vind ik het geweldig!

Shiva was het niet zo eens met de fotosessie :') Helaas dus alleen foto's met halster en her en der soms touw...Maar goed, wat verwacht je van zo'n jong ding, vind dat ze het super heeft gedaan!

Na deze foto's heb ik heeeeeeeel veel opdrachten gekregen van mensen op stal, dus ik kan nog genoeg oefenen...En daarom graag tips van jullie, de 'echte' fotografen! :D

Nou goed, hier komen ze

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ikke? Arrogant? Hoe kom je erbij :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou, kom maar op :D
Laatst bijgewerkt door Lontje op 12-04-10 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Rennie89

Re: [FOTO] Mijn eerste blackfoto's! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:49

ze zijn wel erg donker en het is allemaal erg lastig te beoordelen omdat het in mijnalbum is geupload. gebruik tinypic.com ofzo voor FK ;) daar bij zie ik dat er op sommige foto´s ook overbelichting is... maar dat kan ook aan mijn scherm liggen hoor :J iig vind ik het wel geslaagd voor de eerste keer :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 11:51

Thanks! Te donker...Hm, dat kan kloppen, ik vond het erg lastig met het contrast en zo....En ja, mijnalbum maakt het er niet mooier op, dus dank je voor de tip van de andere site...!

Welke foto's zijn overbelicht?

Zoals gezegd, ik ben echt een leek en ik ben net 3 maandjes met een spiegelreflex onderweg, dus ik kan echt een hoop tips gebruiken :')

Rennie89

Re: [FOTO] Mijn eerste blackfoto's! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:52

de laatste foto is hier op het scherm overbelicht :P verder is de rest erg donker. Het is eigenlijk beter om met een effen paard te oefenen, bonte zijn altijd het lastigst :P

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 11:57

lifaya schreef:
de laatste foto is hier op het scherm overbelicht :P verder is de rest erg donker. Het is eigenlijk beter om met een effen paard te oefenen, bonte zijn altijd het lastigst :P

Dat heb ik gemerkt....Op de foto's met de andere instelling verpest het witte van Shiva alles, steekt echt in het oog (niet positief).

Nou ja, zoals gezegd heb ik nu een hoop opdrachten en (ff denken...) daarbij sowieso 5 effen paarden :+

thanks voor het commentaar :D