Zou juist zeggen dat bh-bandjes dan niet hoeven, volgens mij had ik op mn twaalfde niet per se een bh nodig?
De eerste vind ik te plat, te weinig diepte, te weinig contrast, een te weinig sprekende blik. Net niet dus. De tweede is veel beter, sterke blik en ook een mooie contrast vind ik
Foto's geven mij ook geen WAUW gevoel, maar wel leuk. erger me verschrikkelijk aan de lippen op de2de foto.... Snap ook de link niet tussen 12 en BH's ;D
Poiuytrewq
Geplaatst: 04-04-10 13:13
De makeup spreek mij niet aan. Teveel mascara, het zijn nu net spinnenoogjes, ik zou de volgende keer ook wat anders doen met de wenkbrauwen, mooi in vorm borstelen en evt een beetje potlood er door. Lippen op de 2e foto lijken uitgedroogt. 2e foto spreekt mij ook meer aan, niet alleen door het meisje haar blik maar ook fototechnisch
Ik vind ze niet zo, de mascara vind ik teveel, vooral voor zo'n jong meisje. Foto 2 vind ik wel beter dan foto 1, fototechnisch gezien. Er zit meer diepte in, meer contrast en ook haar blik vind ik veel beter. Maar ik ben geen fan van de mascara die ze op heeft.
die eerste vind ik niet zo veel hebben. Ik denk dat de diepte daarin mist,mede vind ik de achtergrond niet geslaagd. Het meisje word naar de achtergrond toe onscherp en dat vind ik jammer want de possitie is wel leuk.
de 2e vind ik erg mooi, schaduw mooi, alles netjes ja hoor super !!
Ik vind de foto's niet zo mooi omdat er toch zoveel van het lichaam genomen is, maar niet haar haar... dat vind ik beetje jammer. De eerste vind ik dat je haar moeilijk kan zien omdat er weinig contrast in de foto zit. De 2e is wel een stuk mooier, ook fototechnisch:D
De tweede foto's spreekt me het meest aan, daar klopt het meeste wel. De eerste foto vind ik een beetje overbelicht. Verder vind ik dat het meisje wel sprekende ogen heeft!
HorsesWoman
Geplaatst: 07-04-10 16:25
geweldige mooie foto's! vooral twee is echt super! Ze lijk wel veel ouder dan 12, op de laatste foto dacht ik eerder 17.
Vind het zwarte topje te veel afleiden van het gezicht. Waar het in dit geval waarschijnlijk om gaat. Heb mooiere foto's van je gezien, met meer uitspatting...
Ik vind het heerlijk frisse foto's, alleen inderdaad misschien iets to much gedaan met de ogen waardoor die in verhouding met de rest er wel heel erg uitspringen. Bij foto 1 valt het gezicht ook iets teveel weg. Mijn voorkeur gaat dan ook naar foto 2. Desondanks nette serie! Zou wat vaker met deze meid op pad gaan, kan je veel leuks mee doen!