[FOTO] Dolle pret, met de hondjes op stap!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

[FOTO] Dolle pret, met de hondjes op stap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 19:04

Ik ben de laatste tijd meer bezig met het maken van honden portretten. Mochten jullie op/aanmerkingen hebben, heel graag!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik hou van leuke, aparte, intressante foto's. Dus ik ga niet perse mee met de horizon, maar met de hond. Verder moet ik het zelf prettig vinden om naar te kijken. Deze foto's zijn geen creatieve uitspattingen, er is wel over nagedacht, maar ze moeten ook goed te gebruiken zijn voor de eigenaar!

Moge het logisch zijn niet zonder mijn toestemming gebruik te maken van de foto's!

Groetjes, Nikki

Patriciavt

Re: [FOTO] Dolle pret, met de hondjes op stap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:08

De 1e foto jammer van het licht, de kleuren zijn zo erg flets. Ik vind het wel een gave foto al kijkt hij voor mij door die fletsheid niet helemaal scherp ;)

Foto 2 en 3 vind ik leuk, vooral foto 3! Foto twee zijn het bruin van de hond en de groene achtergrond érg mooi samen, aansprekende plaat. Foto 3 is gewoon heel erg leuk en ook hier zijn de kleuren super :)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:09

De eerste vind ik gaaf, alleen wat weinig contrast. Wel lekker creatief!
Tweede zie ik niks, alleen een kruisje..?
Derde vind ik minder, wat storende achtergrond en niet mijn voorkeur voor compositie.

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 19:54

Vreemd, ik zie en blijkbaar patricia ook, gewoon foto's? hoort een close up van een pup te zijn :)

Bedankt voor de tips! Bij springende honden blijft compositie een moeilijk item, want je weet nooit waar die stuiterballen heen gaan! Mag ik vragen wat je storend vind aan de achtergrond?

Gr

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:56

ik vind ze alledrie errug leuk!!
(maar ik heb dan ook de ballen verstand van fotografie)
je vind t leuk of niet denk ik dan.
en ik vind ze heel leuk!!!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:58

N_fotografie schreef:
Vreemd, ik zie en blijkbaar patricia ook, gewoon foto's? hoort een close up van een pup te zijn :)

Bedankt voor de tips! Bij springende honden blijft compositie een moeilijk item, want je weet nooit waar die stuiterballen heen gaan! Mag ik vragen wat je storend vind aan de achtergrond?

Gr

Ik denk dat foto 3 er nóg beter uit zou zijn gekomen als die boom er niet had gestaan :P
Maar ook met boom vind ik hem - door de fijne scherptediepte - een fijn beeld geven. Mij stoort het iig niet :)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:59

Ah nu zie ik de tweede wel!
Fijne plaat, mooie uitdrukking van de pup, had voor het mooie iets meer ruimte willen zien links en iets minder groen boven.
De sprietjes rechtsonder storen een beetje, dat zou minder storen als hij van onder iets meer uitsnede had gehad.

De derde vind ik het jammer dat je zegmaar 5 'rechte' vlakken ziet op de achtergrond.
Zeker omdat het vrij rechte lijnen zijn trekt het mijn aandacht wat teveel voor het mooie.