[FOTO] Tempting Candy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EvelijnS

[FOTO] Tempting Candy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 13:52

Ik heb weer eens tijd gevonden wat uit te proberen met mijn camera.
Het is een zelfportret geworden.

Afbeelding

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 14:40

Jemig, wat een mooie ogen! :wow:

Kleuren en contrast vind ik mooi, maar je wangen lijken daardoor wel wat vlekkerig geworden. De lolly zelf vind ik er eigenlijk maar smerig uitzien, zo 'hobbelig'. Ziet er meer uit als kauwgom op een stokje. :P Een mooie geglazuurde vind ik beter bij de titel passen. :)

Escha

Re: [FOTO] Tempting Candy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:30

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 17:38

Mijn wangen zijn sowieso zo vlekkerig als ze op de foto zijn(helaas), maar je hebt wel gelijk. Wat betreft de lolly, daar heb je ook helemaal gelijk in, volgende keer maar even een zak chup-a-chups kopen. Voorbereiding is uiteraard het halve werk.

Esch: Bedankt voor je nabewerking, deze is een stuk beter! Ik ga hem zelf ook nog even aanpassen, thanks!

Edit: Mijn eigen bewerkte versie:

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:28

Is dit je eigen kleur ogen, of heb je de kleur bewerkt? Ze zijn namelijk verschillend van kleur. Ook kijk je iets scheel.

Ik vind het een heel leuk idee, maar het zijn net de kleine dingetjes als de lolly en de verschillende kleuren van je ogen waardoor ik het een 'net niet' foto vindt :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 18:42

Ik heb de ogen verscherpt en heb wat met de dodge tool gewerkt. Aan de kleur zelf heb ik verder niets gedaan, buiten het feit dat ik de kleuren van de foto wat heb bijgewerkt. Misschien heb ik het(voor ons) linkeroog iets meer gedodged dan de rechter. Het scheel kijken ben ik niet met je eens, ik heb verder niets aan de positie van de ogen veranderd en van mezelf ben ik ook niet scheel haha.

Bedankt voor je reactie verder, ik ga binnenkort eens een nieuwe foto maken met de tips die ik hier krijg.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:10

Hm ik vind hem nogal overbewerkt, kan leuk zijn maar vind het bij deze foto vooral erg zonde en het krijgt daardoor meer een ''hyves foto'' idee. Ik vind foto's op een dergelijke manier bewerken sowieso iets waar veel fotografen zichzelf mee tekort doen, maar oke. Nee de bewerking verpest hem voor mij echt compleet, sorry. :)

En ik had een ander soort lollie gekozen (groot hart etc.), deze vind ik er een beetje vies uitzien (vieze kleur, afgekauwd etc.)

Verder niets op aan te merken, het idee is leuk. :j

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 08:13

ik vind de ogen een beetje te overdreven gephotoshopt, ze verschillen ook van kleur en de rest van de foto vind ik niet echt bijzonder, het is gewoon een foto verder niets speciaals! maar gewoon blijven oefenen :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 05:56

Sorry voor de late reactie.

Angelita: Ik ben het niet helemaal met je eens, maar ik respecteer je mening en ik zal hem dus ook meenemen in mijn kennis. Bedankt!

LostEscape: Hij is niet speciaal, wat is er dan niet speciaal aan en hoe kan ik hem dan wél speciaal maken? :)

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 11:12

ik opende het topic en ik zag alleen die ogen en toen dacht ik: WAUW! maar toen scrolde ik naar beneden en zag die lolly. Ik vind dat persoonlijk de foto verpesten en het ziet er een beetje kinderachtig uit (niet gemeen bedoelt ;) )

Misschien proberen om de lolly weg te laten? en dan die zelfde blik in de camera. Dan word het resultaat denk ik heel mooi :)