[FOTO] Lusitanos in Black and White.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kiki

[FOTO] Lusitanos in Black and White.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 18:08

Omdat ik zin had om een FK topic te maken :D
Tja, toetsweek he?

Ik heb een tijdje geleden deelgenomen aan een workshop van Hypofocus. We gingen de prachtige lusitano's van bokker Chawwa op de foto zetten! Naast de standaardplaatjes heb ik ook een aantal 'creatievere' pogingen gedaan. Hieronder het resultaat.

- Niet gebruiken zonder toestemming, copyright KikiFotografie -

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pantykous

Re: [FOTO] Lusitanos in Black and White.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:45

Prachtige foto's! Vooral de 2e vind ik erg mooi, hoewel deze m.i. iets abstracter had gekund. Wellicht meer focussen op de vlecht en minder op het hele lijf.

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 10:06

Grappig, je eerste foto lijk heel erg op die van tim flach > http://blogs.nyu.edu/blogs/em25/theport ... lach_2.jpg :D

Hij oogt niet helemaal scherp je eerste foto? Jammer dat je hem wat klein presenteert in je topic. Tweede foto vind ik niet erg spannend,
Denk dat je hem spannender had kunnen maken als je een stukje hoofd had meegepakt.
Je derde foto heeft voor mij te veel kont op de foto.. Het lichaam van het paard komt zo niet echt mooi uit op de foto, ook is hij scherp op zn kont en niet op zn mooie halshouding en hoofd.. Dat is jammer, want nu focus ik me elke keer op zn kont ipv zn hoofd.
Ik denk dat een crop nog beter kan werken in dit geval.. :)

Kiki

Re: [FOTO] Lusitanos in Black and White.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 10:40

sokje87: Bedankt! Ben het wel met je eens wat foto 2 betreft :j
Six: Hee, dat is grappig inderdaad :D Hij is scherp, maar ik had hem per ongeluk teveel verkleint en daarna moest ik weer verder leren voor m'n toetsweek, dus ik had hem niet meer opnieuw ge-upload. Nu je het zegt, dat was inderdaad een goed idee geweest als er ook wat meer hoofd opgestaan had, dat zal ik onthouden. :) Wat foto 3 betreft: Ik gad even een crop maken, even zien hoe dat eruit ziet.