Aaaaaaaaaaah wauw! Echt supersupermooi zeg! Ik heb echt geen commentaar of iets, behalve dat je hele mooie katten hebt, en hele mooie foto's hebt gemaakt!
jah was al erg laat ow ik vind de groenen achtergrond mooier dan de blauwe
AnkeFoto
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-10 20:32
xxMACYYY Dankje, het zijn mijn katten niet maar ik vind ze ook prachtig, het zijn kruisingen maine coon en ragdoll.
Annettu_ Bedankt voor het commentaar, tja die grote eekhoornstaarten van ze he, ik vind het juist wel leuk op de foto. Bij foto 2 ging ze precies op het hoekje van de tafel zitten, en dus heeel dichtbij een lamp. Had achteraf gezien dan net even de lamp kunnen verplaatsen, maar had ik niet aan gedacht.
pinkie87 Dankje, Ik vind allebei de kleuren wel mooi, maar de blauwe achtergrond was eigenlijk een zachte lila-kleur, ik weet niet waarom hij blauw is geworden op de foto's.
ik wel lila is een super moeilijke kleur voor je camera hij ziet of zo iets niet weet niet precies hoe het zit maar dan moet je iets met je witbalans doen. zal eens kijken of ik daar achter ken komen
vanPrinster
Geplaatst: 19-03-10 13:47
Mooie foto s! Vind zelf de blauwe (*lila ) achtergrond bij deze kat wel het beste passen, maakt de foto wat chiquer naar mijn idee. Lijkt me trouwens lastig om ze netjes op die plaats te laten zitten
xCaitlin
Geplaatst: 19-03-10 14:51
Hele mooie foto's! Vind persoonlijk de met de groene achtergronden mooier en dan vooral foto 3 en 8, mede dankzij de ogen van de katten in combinatie met de achtergrond. Fijn scherp, mooie kleuren en prachtige katten, super!
AmyvanLeiden
Geplaatst: 31-03-10 10:42
mooie foto's! en je katten zijn erg fotogeniek !
edit: ik lees net dat er Ragdolls doorheen zitten, ik heb zelf ook 2 Ragdolls dus het kan niet anders dat die niet fotogeniek zijn