[FOTO] The Beach

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

[FOTO] The Beach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 15:41

Kun je ook bezoeken als het bloody koud is....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatste 3 zijn hetzelfde takje alleen van een andere hoek.
* Kan het zijn dat foto's onscherp worden naar mate de camera langer in gebruik is en de body niet (proffesioneel) gereinigd wordt? (kheb het niet over de sensor of spiegel, maar echt binnenkant body)

Iemand (opbouwende) kritiek?

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:06

ik vind de 1e en de 2e zeer geslaagd! geen commentaar op..

de 3e vind ik het jammer dat de rechterkant van de tak onscherp is..
bij de 4e vind ik de tak te donker.. maar de reflectie in de druppels van de zon vind ik weer leuk!

antwoord op je vraag heb ik niet.. maar ik zou dat ook graag willen weten

Faelivrin

Re: [FOTO] The Beach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:16

Even een antwoord op je vraag; natuurlijk kan je camera naarmate hij ouder word verslechteren, omdat je hem gebruikt gaat hij natuurlijk wat achteruit, hoeveel ligt aan de hoeveelheid je hem gebruikt. :) Ook kan onscherpte komen uit combinatie lens/body. Òf de lens òf de body kan front- of backfocus hebben. Om hier achter te komen kun je je camera laten testen bij een betere fotozaak. Meestal moeten ze de lens of camera opsturen naar de fabrikant. :)

En nu over je foto's, de eerste is zeer netjes, zou ik zo in mijn kamer ophangen. Mooie compositie nette kleuren. :) De rest trekt minder mijn aandacht omdat er niet zoveel te zien is en ze wat somber zijn. :) Verder nette foto's technisch gezien! :j