Tips voor fotoshoot met auto?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moreill

Tips voor fotoshoot met auto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 20:08

Hai allemaal,

Zal het verhaal even kort uitleggen, een vriend van me heeft een Lexus IS200, da's werkelijk mijn droomauto, en hoop ook dat het mijn eerste eigen auto zal zijn (beetje prijzig maar moet kunnen).
Nou mag ik er volgende week (als ik slaag voor m'n praktijk) in rijden, en heb afgelopen week al een stukje met hem getourd.
Als dank, en als ervaring voor mezelf, aangezien ik graag sport wil gaan fotograferen, maar ook portret van auto's etc. (weet even niet goed hoe ik dat moet noemen), wil ik graag die Lexus fotograferen, en hem dan een mooie foto van z'n auto cadeau doen.
Daarna zal ik zelf nog met de auto een fotoshoot doen, maar dit is voor mijn eigen modellenportfolio.

Nu vraag ik aan jullie, wie heeft er leuke, echt originele tips waar ik die auto neer kan zetten om zo mooie foto's te maken?

Heb 3 opties in mijn hoofd, maar ben benieuwd naar jullie ideeën, het hoeft niet echt over te komen als een schoolopdracht bij wijze van, maar echt een mooie foto.

Mijn ideeën;
- Op de sloop, zo komt de Lexus er heel mooi uit denk ik
- Op het circuit (schrijf ik het zo?), alleen dan moet ik wel een mogelijkheid vinden waar ik dat kan doen.
- In een bos bij ons in de buurt, daar is een soort 'tunnel' door de bomen, en mijn tante heeft op een soort gelijke plek ook al eens een fotoshoot met een Ferrari gedaan, wat heel erg mooi was..

Het gaat om deze auto:
Afbeelding

Alvast bedankt!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: Tips voor fotoshoot met auto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 10:53