[FOTO] Breathe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AliesMeijer

[FOTO] Breathe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 12:08

Mijn eerste topic op Fotokunst. :D Ik heb geen luxe camera, alleen een digitaal huis tuin en keuken cameraatje. De foto is dan ook niet haarscherp, maar ik zou toch graag jullie mening willen weten over deze foto. De foto is onbewerkt afgezien van het kleine kader.

Normaal maak ik bijna alleen maar foto's zonder flits, maar bij deze heb ik wel geflitst. Dit zie je ook in het oog, maar dat vind ik persoonlijk niet storend :) .

Afbeelding

Tips zijn heel erg welkom!

Many

Re: [FOTO] Breathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 13:02

Fijne foto om naar te kijken! Door de kleuren en het licht heeft 'ie wel wat van een filmstill. Ik vind dat je een mooi moment te pakken hebt. Ik denk dat je foto nog mooier was geweest als er iets meer ruimte aan de onderkant had gezeten. Als je bijvoorbeeld het gangpad er bij op had gehad, was het plaatje compleet geweeest. Daarnaast vind ik de rechterkant iets te donker, het paard is daar niet meer dan een zwarte vlek.
Maar verder vind ik het een erg leuke foto om naar te kijken :j

Yaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 13:05

wouw echt een film foto
je kan er echt heel lang naar kijken
maar idd zoals al gezegt een gang pad of iets zou het echt compleet hebben gemaakt
en iets meer licht van boven af maar dan echt een heel klein beetje
maar echt mooi :j

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 13:06

Ik vind de sfeer erg fijn om naar te kijken. Beetje jammer dat de oren van het paard 'verdwijnen' in het donkere gedeelte, maar ondanks dat blijft ie erg fijn! +:)+

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 13:13

Bedankt voor jullie reacties! Dat gaat ineens snel, 4 in 4 minuten :D .

Nu jullie het zeggen zie ik idd ook dat het mooier was geweest het gangpad er ook bij te nemen. Onder de trap stonden alleen zakken voer, maar die had ik dan natuurlijk weg kunnen zetten.

Dat de foto rechts net iets te donker is hebben jullie ook gelijk in :) . Volgens mij kan ik op deze camera ook ergens de isowaarden anders instellen, dat zal ik een volgende keer eens uitproberen. :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:30

Wel een leuk en apart sfeerbeeld geeft het weer. :)
Al had het hoofd van je paard iets meer kleur mogen hebben. Vind'm nu iets te donker. Je aandacht wordt getrokken richting het raampje en het laddertje.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 19:08

Bedankt! :)