[FOTO] In Motion

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JoliekeDH

[FOTO] In Motion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 02:19

2 fotootjes,
zijn van de allereerste keer met spiegelreflex, bij een fotograaf die mij aan mn fotografieverslaving heeft geholpen.
ben over de eerste wel tevreden, tweede heeft een lelijke paarse kleurzeem,
die ik niet wegkreeg.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

reacties heel erg welkom, positief of negatief !

Fairytail

Re: [FOTO] In Motion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 08:27

Originele eerste foto's!

Foto 1 vind ik heel leuk genomen met de groothoek. Zonder dat effect zou het een simpele foto zijn. Vind het jammer dat je hierbij geflitst hebt waardoor het net flets kleurd. De hoekjes rechts had ik liever net als links gezien. Je hebt in de hoeken rechts blauwe objecten die het effect wat verstoren.

Foto2. Jammer van de kleur zeem. Je hebt deze foto uit de hand genomen denk ik? Ik had zelf gekozen voor een standpunt waarbij de fietsen niet zichtbaar waren in iedergeval de fietsen in de speeltuin niet. Daarnaast had ik heb op statief genomen met een langere sluitertijd dan zie je alleen de beweging van het spelende meisje en niet de onscherpte van de flat door beweging.

Hopelijk heb je hier wat aan.

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 16:39

ik ben het bijna helemaal met je eens.

1e foto heb ik bewust de blauwe hoeken gedaan, ik had beter meer kunnen laten zien,
want het is de rand van dat net zegmaar.

2e ben ik ook met je eens dat ik ander standpunt had moeten kiezen, en statief had moeten gebruiken.

deze foto's zijn dan ook van bijna een jaar geleden, misschien zou ik ze eens overnieuw moeten schieten, dat zou misschien nog wel leuk zijn :D