[FOTO] Tussendoortjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leonyr

[FOTO] Tussendoortjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 12:58

Maar toch de moeite waard. :)
Ik fotografeer gewoon omdat de natuur soms zo mooi is. Dan kan ik het niet laten om de camara mee te nemen. Bovendien is er vlakbij veel natuur. Heerlijk. +:)+

Het kan zijn dat op sommige ruis zit. Dat komt vooral door de camara, maar ook door het verkleinen.

1.
Afbeelding

2. Hierbij is de plek van de scherpte niet helemaal geslaagd. Het is jammer, maar toch een leuke foto geworden.
Afbeelding

3. Deze is na afloop bewerkt.
Afbeelding

4. /

5.
Afbeelding

6. Van een tijdje geleden, maar nog steeds erg leuk.
Afbeelding

7. /

8. Deze prachtige zonneschijn kon ik niet laten liggen!
Afbeelding

9.
Afbeelding

10. Een klein uitprobeersel, opzich wel leuk.
Afbeelding

11. De mooie sneeuw inspireerde mij erg, en omdat de sneeuw wit was, besloot ik hem zwart - wit te maken.
Afbeelding

12. Helaas een hele scheve horizon, bàh.
Afbeelding

13. Opzich erg leuk, alleen de sneeuw lijkt te fel.
Afbeelding

Bedankt voor het kijken, ik sta open voor tips! Afkraken liever niet, slecht voor mijn ego. :Y)

Beau_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:42

Ik Vind het echt supermooie foto's!
De 2e vind ik juist heel mooi dat hij niet scherp is dat geeft de diepte juist goed weer!

Voor de rest ben ik geen fotograaf dus over de andere heb ik geen commentaar!

Groetjes

Sarcasm

Re: [FOTO] Tussendoortjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:44

Vind 5,6 en 8 heel erg mooi!

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 18:30

Dankjulliewel! :D

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 19:19

Leuke fotos!
Je hebt alleen je horizon best veel in het midden liggen..
speel daar is wat meer mee! Maakt sommige fotos veel intressanter!

die neus :')

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:12

foto 1 en 6 zijn echt heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:14

foto 6 is echt schitterend !
en inderdaad, wel jammer van dat prikkeldraad, maar het heeft wel wat :)!

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:27

Sommige foto's zijn al prima! ik zal even per foto commentaar geven:

1 Leuk idee, maar volgens mij is de foto heel erg verzadigd klopt dat? Want vind de kleur minder
2 Idd jammer dat de scherpte verkeerd ligt, verder vind ik hem wat saai.
3 Dit vind ik niets eerlijk gezegt, het bekertje springt er nu wel uit, maar ik vind het erg nu nepperig uit zien
4/
5: Dit vind ik wel een mooie foto, mooie kleur, past mooi bij het kasteel (?) op de achtergrond! Vind het ook leuk hoe je met de camera hebt gespeeld door hem te draaien! :)
6 Grappig, maar de foto heeft nu een beetje een groothoek - effect, wel heeft hij een goede scherpte-diepte. Maar voor mij is het meer een leuk plaatje ;)
7/
8 goede rechte horizon, maar ik stoor me aan die rode/gele rondjes midden op de foto van de zon
9 Hier loopt de horizon een beetje schuin af, ook lijkt deze foto wat op foto 8, probeer te kiezen welke je het mooist vind, en plaats alleen die, zo kun je ook strenger voor jezelf worden :)
10 Ook dit is een leuk idee, maar de horizon loopt ook hier schuin af. Ik vind de donkere vlakte onderin wel wat hebben! :)
11 Ook hier is de horizon ietwat scheef, ik vind hem mooi in zw, maar nu lijkt het geen sneeuw meer, eerder zand :)
12 vind ik eerlijk gezegt niets, te veel lege vlakte voorin, een beetje een saai plaatje om naar te kijken ;)
13, vind ik opzich wel gaaf, maar ook wat saai, probeer niet te vaak lege vlaktes te fotograferen, soms is dat mooi, maar hier vind ik dat was minder :)

Ik hoop dat je wat aan de tips hebt, en vooral blijven proberen en oefenen, want er zitten al een paar goede tussen! :)

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 07:09

MerelxG_R schreef:
Sommige foto's zijn al prima! ik zal even per foto commentaar geven:

1 Leuk idee, maar volgens mij is de foto heel erg verzadigd klopt dat? Want vind de kleur minder
2 Idd jammer dat de scherpte verkeerd ligt, verder vind ik hem wat saai.
3 Dit vind ik niets eerlijk gezegt, het bekertje springt er nu wel uit, maar ik vind het erg nu nepperig uit zien
4/
5: Dit vind ik wel een mooie foto, mooie kleur, past mooi bij het kasteel (?) op de achtergrond! Vind het ook leuk hoe je met de camera hebt gespeeld door hem te draaien! :)
6 Grappig, maar de foto heeft nu een beetje een groothoek - effect, wel heeft hij een goede scherpte-diepte. Maar voor mij is het meer een leuk plaatje ;)
7/
8 goede rechte horizon, maar ik stoor me aan die rode/gele rondjes midden op de foto van de zon
9 Hier loopt de horizon een beetje schuin af, ook lijkt deze foto wat op foto 8, probeer te kiezen welke je het mooist vind, en plaats alleen die, zo kun je ook strenger voor jezelf worden :)
10 Ook dit is een leuk idee, maar de horizon loopt ook hier schuin af. Ik vind de donkere vlakte onderin wel wat hebben! :)
11 Ook hier is de horizon ietwat scheef, ik vind hem mooi in zw, maar nu lijkt het geen sneeuw meer, eerder zand :)
12 vind ik eerlijk gezegt niets, te veel lege vlakte voorin, een beetje een saai plaatje om naar te kijken ;)
13, vind ik opzich wel gaaf, maar ook wat saai, probeer niet te vaak lege vlaktes te fotograferen, soms is dat mooi, maar hier vind ik dat was minder :)

Ik hoop dat je wat aan de tips hebt, en vooral blijven proberen en oefenen, want er zitten al een paar goede tussen! :)

Ongelofelijk bedankt voor deze vele tips! Ik ga er zeker wat mee doe, en ons camaraatje is eindelijk ook weer gerepareerd. Heel erg bedankt!